Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 09.06.2011, 23:08
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Aika iäkkäitä offaajiksi jos ovat kesätöissä tuolla olleet


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Löytyskö netistä hyvää tiedonlähdettä Suomen Ampumatarvetehdas Oy:stä?

Ite en oo onnistunut löytämään kuin pieniä hajanaisia viittauksia, mitkä eivät edes ole täysin ristiriidattomia keskenään.

Ei taida olla palstalla Riihimäkeläistä offaria joka olisi kesätöissä tuolla ollut...
Eipä taida enää ne kaverit pahemmin offata jotka tuolla ovat kesätöissä aikoinaan olleet eivätkä varmaankaan näillä palstoilla surffaile. Firma kun teki konkan jo 1920-luvun puolivälissä (Suomen Ampumatarvetehdas tulee paikkakunnalle (Riihimäelle) vuonna 1921 ja sen tilalle Suojeluskuntain Ase- ja konepaja Oy 1927. (SAKO)
Laitapa sähköpostia Riihimäen museoon niin löytynee tarkempaakin tietoa
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
testi vaan hoojii TestZone 0 27.11.2008 13:42
Turpaan vaan jnu Linkit 3 19.02.2007 21:17
BJ:n SOA:sta aina vaan... Skodillac Tekniikka & Jutustelu 8 12.03.2006 18:23
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 06:44 (GMT +2).