![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitäs hdj:n iskarit tuli kustantaan? tiekko paljon niissä on liikerata?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
35£x4+18£ja verot niin karvan yli 200 euroo. tojotalta kysäsin niin oli 90euroo per iskari
![]() ja liikerata kutakuinkiin 65max min 35. illalal tulee kuvia missä iskarit jo takana poaikallaan, melkoinen yläkiinnitys taas tulee kun päivän älynystyröitä hieroin että saan mahtumaan tankin vielä isakreiden jälkeen ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
|||
|
|||
![]()
35£x4+18£ja verot niin karvan yli 200 euroo. tojotalta kysäsin niin oli 90euroo per iskari
![]() ja liikerata kutakuinkiin 65max min 35. illalal tulee kuvia missä iskarit jo takana poaikallaan, melkoinen yläkiinnitys taas tulee kun päivän älynystyröitä hieroin että saan mahtumaan tankin vielä isakreiden jälkeen ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kuvissa näkyy iskarin yläpään kiinnityksen vastakappale, ja putkeen piti tehdä reilu syvennys kun joustot pohjassa että ei väännä iskareita heti piloille. vahvikkeet tuli tehtyä jo leikattuun kohtaan, samaa putkee toisinpäin ja prässillä syvempään että tilaa on, ja rhs palkista pitää tehdä selkään vahvikepala että ei ylöspäin notkahda, jos tuota huomenna sais heftailtua jo koko paketin kasaan ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]() Takapään liikeradat toimivat jopa pelottavan hyvin. eli jotain ongelmia on pakko tulla eteen tässä projektissa. etuiskarit sain myös asettumaan ja niissäkin toimi joustot kohtuudellaq , hiukan joutuu antamaan lämpöö että mahtuu ilman muitta mukinoitta menemään iskari ääripäästä ääripäähän. tänään pitäisi vielä rakentaa panhardillekin paikat. siinä sitä ongelmissa ollaan ja pahasti, kun aloppuu tilat akselista. ideana olisi tehdä kiinnitys vasemman jousikorvakon kohdalle ja siitä taaksepäin n60mm ja korkeutta samanverran akseliputken yläreunasta ja väännellä semmoinen tanko että se kiertää oikean iskarin jokaisessa iskarin ja jousen asennossa. onko muita ehdotuksia??
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuli näperreltyä vielä hellepäivän kunniaksi ne panhardin kiinnikkeet, huomenna jos näppäilis ne paikoilleen ja rupeaisi tankoa sovittelemaan bilteman rypyttimeen jos sais jonkunlaisen tangon tehtyä mikä mahtuu olemaan jousien ja iskareiden seassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Noi iskarit on kyllä aika jännäs asennossa.
Toimiikohan ne tuolleen kuinka hyvin..? |
#8
|
|||
|
|||
![]() Phyttis ja fysiikan lait.
Näyttäis nois ikunvaimentajat oleva aika vinossa tohon axulaan.
Kannattaa miettiä noi voimien sunnat. Jos täyden tehon haluat niistä ja pysytssä niden silloin pitäisi olla. Saa olla aika jerkut jos tossa asennossa toimivat. Viimeksi muokannut H_Nietu : 11.06.2011 21:53 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mietin kanssa, mutta eikos HDJ:vs LJ iskareissa ole aika suuri ero?
Ainakin luulis. Hienoa jälkeä kyllä, mites toi panhardin teko leimalle? Vai jääkö peli harraste offailuun? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |