Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.06.2011, 23:19
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Tuo alkaa näyttämään jo autolta. Jotain pientä tosiaan tuohon mustaan voisi lisätä.

PS: Minäkin söin tortillaa, ja juon kaljaa. Kuusi tosin meni jo.
elkeepäs hättäilkö kyl siihe jotaki värejä viel tulee. oranssi ois kyl hyvä mut sit ois käänteis värit yhen tallilaisen kanssa... laitan koht kuvan kuha löyvän

ja ei kiristä vanne vanne vanne päätä

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.06.2011, 23:29
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

nonni löytyhän se kuva. eli ku tallista löytyy jo 1 orkku mustalais eiku musta auto ni ei kehtaa kopioida


harmaat raidat jos vetäsis kylki pokkauksiin? jaren swamp jumpper topikkia lueskelin ni siin oli hienot haamu liekit konepellis.. jotaki samanlaista vois kokeilla mut ei haamuna eli rodi tyylin liekit orkku puna keltaset?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.06.2011, 13:00
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Entäs jos venytät lieskat niihin kylki pokkauksiin?
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.06.2011, 21:16
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Thumbs up

ei ollenkaan huono idea pitäsköhä hommata viel biltemasta 15" tuumaset trim ringit

joku mahoton pako rööri tuoho pitää viel enne siirtelyä tehä. no sellane kummiski et sitteku turbo tulee ni vislaa kivasti läpi.. pitää käyvä romu ukolta ettimäs 5" rosteri putkee.. vai onkoha liia pientä?

el edittos: tommonen tahtoo nyt heti! > http://i1096.photobucket.com/albums/...70049_0016.jpg
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 05.06.2011 21:49
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.06.2011, 09:01
Luke86 Luke86 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.08
Sijainti: Kajjaani
Viestit: 369
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
ei ollenkaan huono idea pitäsköhä hommata viel biltemasta 15" tuumaset trim ringit

joku mahoton pako rööri tuoho pitää viel enne siirtelyä tehä. no sellane kummiski et sitteku turbo tulee ni vislaa kivasti läpi.. pitää käyvä romu ukolta ettimäs 5" rosteri putkee.. vai onkoha liia pientä?

el edittos: tommonen tahtoo nyt heti! > http://i1096.photobucket.com/albums/...70049_0016.jpg
Lava-autoonhan pitää ehtottomasti laittaa pystyputki
ja läppä päähän niin kilkattelee mukavasti tyhjäkäynnillä.....
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.06.2011, 09:32
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

ja kaikilla on ne liekit silleen kulkusuuntaan mutta jos mä liekkejä maalaileen harkitsisin niin alhalta ylöspäin liekit olis aika rock...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.06.2011, 09:51
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
ja kaikilla on ne liekit silleen kulkusuuntaan mutta jos mä liekkejä maalaileen harkitsisin niin alhalta ylöspäin liekit olis aika rock...
Tai silleen että ne puskee ulos konepellin saumoista konepellille ja loksuille, niinku oikeessakin liekitystilanteessa..! Tai sit ralliruutuu tohon kyljen yläosan pokkaukseen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 14:08 (GMT +2).