![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kyl siihe jotaki värejä viel tulee. oranssi ois kyl hyvä mut sit ois käänteis värit yhen tallilaisen kanssa... laitan koht kuvan kuha löyvän![]() ja ei kiristä vanne vanne vanne päätä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
nonni löytyhän se kuva. eli ku tallista löytyy jo 1 orkku mustalais eiku musta auto ni ei kehtaa kopioida
![]() harmaat raidat jos vetäsis kylki pokkauksiin? jaren swamp jumpper topikkia lueskelin ni siin oli hienot haamu liekit konepellis.. jotaki samanlaista vois kokeilla mut ei haamuna eli rodi tyylin liekit orkku puna keltaset?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Entäs jos venytät lieskat niihin kylki pokkauksiin?
__________________
Jeep ISORY |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ei ollenkaan huono idea
pitäsköhä hommata viel biltemasta 15" tuumaset trim ringit joku mahoton pako rööri tuoho pitää viel enne siirtelyä tehä. no sellane kummiski et sitteku turbo tulee ni vislaa kivasti läpi.. pitää käyvä romu ukolta ettimäs 5" rosteri putkee.. vai onkoha liia pientä?![]() el edittos: tommonen tahtoo nyt heti! > http://i1096.photobucket.com/albums/...70049_0016.jpg
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 05.06.2011 21:49 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ja läppä päähän niin kilkattelee mukavasti tyhjäkäynnillä..... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ja kaikilla on ne liekit silleen kulkusuuntaan mutta jos mä liekkejä maalaileen harkitsisin niin alhalta ylöspäin liekit olis aika rock...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tai silleen että ne puskee ulos konepellin saumoista konepellille ja loksuille, niinku oikeessakin liekitystilanteessa..! Tai sit ralliruutuu tohon kyljen yläosan pokkaukseen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |