![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kankaanpään VPK:n vt. päällikkö. 10 vuotiaasta asti ollu touhuissa mukana. Nuorempana oppini saanut Karvian VPK:ssa ja nykyään Kpäässä samalla asemalla vakinaisten kanssa. Kursseja takana erinäinen määrä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
taidetiin olla tänään samalla tontilla? |
|
|||
|
|||
![]()
Jup! Olin tuossa edessä kytyjä sammuttelemassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
mä kannoin meidän scanialla vettä siihen muutaman pytyllisen
|
|
|||
|
|||
![]()
Uurella vai vanhalla ....eli kääntykö jo takatelikin ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei saatu uutta vielä ottaa käyttöön eli sillä autolta kuullostavalla vanhuksella ajelin ja harri kävi vähä kentällä uuvuttamassa letkunvetäjiä
![]() |
|
||||
|
||||
![]() on uus niin töpöperäinen että ei mitään rajaa... nooh, eipä mun tarvi kauheesti kuvitella tällä ajella... satakunnassa ne säiliöautot vaan isonee (19) ja meillä taas motilla pieneni kun tässä on vaan 11 vettä |
|
||||
|
||||
![]()
Samassa rytinässä taisin minäkin olin...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 06.06.2011 06:26 |
|
|||
|
|||
![]()
Oliks toi se huittisissa ollu maastopalo? Savut kyllä näkyi tänne asti ja meille tuli hälyytys punkalaitumen turvealueelle kun tuuli paino ne savut semmoseen suuntaan et näytti niinku siä olis palanu.....
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä, sama jutska.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Helou helou, nostellaans tätäkin topiikkia!!!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole viimeaikona maastopaloja ollut....
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Perämoottoritietäjiä palstalla ? | Heguli | Chit-Chat | 12 | 13.05.2007 17:54 |
Mikä askarruttaa palstalla? | Bruno | Chit-Chat | 3 | 26.01.2007 23:22 |
palstalla cnc-koneistajaa? | Jeeper | Chit-Chat | 2 | 29.11.2006 17:54 |