![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ihan ekana hommaat miniläppärin se mahtuu paljo paremmin sinne suikan hyttiin ku normaali ja on riittävän kokonen... Ainaki mä oon tykänny
|
|
|
||||
|
||||
|
Itse suosittelen moneen suuntaan kääntyvää eli saa hyvään asentoon molemmlle kuskeille.
Kiinnitys tulisi olla joko todella tukeva tai sitten riittävästi vaimennettu, jotta läppäri ei ala ikävästi värisemään hiekkateillä. Mä tein aikoinaan tuollaisen |
|
|
||||
|
||||
|
Systeri väsää tollasia, kuvat on vanhasta Läjästä- silloin ei vielä kuskin tarvinnu tietää koneesta mitään. Nyt on jokasuuntaan kääntyvä...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
No? Lisää kuvia?
![]() Kiinnostaa myös läppärin kiinnitysratkaisut.
|
||||
|
||||
|
Huono kuva bilhelvetin modatusta seinä telineestä:
Kone on kiinni pika liinalla pohjalevyssä.. Muutoksia pitäs tehrä: Kiinnitys, lattiasta? Säädettävyys.. jne.. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla RJ:ssä samallainen kuin KooPeella, mutta tehty jostain vanhan tv:n seinätelineen levystä. Asennettu vain keskemmälle. Kiinnitys hihnoilla (samallaiset mitä minisuksissa).
|
|||
|
|||
|
tän päivän aikaansaannos samurain kojetauluun miniläppärille
(btv sori helevatan isot kuvat ) ensi kokemus et yllättävän tukeva, käännettävää toho ei mahu oikee tekee mitekää peri, millisestä pellistä tehty toi. herrasmiehen suunnistusvehe, valkone miniläppäri kirkkaan punasella telineellä ![]() Viimeksi muokannut 0201346 : 04.06.2011 20:10 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Täälläkin katsoin paremmaksi hommata Suzukiin miniläppärin. Teline tosin uupuu vielä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kuvia | patukka | Chit-Chat | 1 | 20.08.2006 11:07 |
| Kuvia | jallu80 | Chit-Chat | 4 | 10.01.2006 21:52 |