![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Muitakin epäonnisia insinöörejä liikenteessä ![]() Rekan ajoon olen taas päätynyt, bulk-säiliöautoa lähinnä ulkomaanliikenteessä.. Toistaiseksi ainakin. Siis kunhan tämä saikku loppuisi! Olen toiminut mm. liikenteenhoitajana/ajojärjestelijänä ja autokorjaamon työnjohtajana. Mutta siihen siistiin sisätyöhönkin kyllästyy.. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Työ, oli vähän outo sana, mutta kun oikein muistelee niin olen kuullut tuolla esson baarissa joidenkin moista sanaa käyttäneen. Sen tarkemmin ei oikeen ole vielä auvennut sen sanan merkitys.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pultsari!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
olikko vähä kaempana kotoa jos ne sanokin että "työ ette pääse sisään!" |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllästyin sisänörtin hommiin ja valmistun tulevana lauantaina sähköasentajaksi. Hommissa oon jo ja on tää kivampaa, mitä nyt aamulla pitää herätä aiemmin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Muovitekniikan ingenjööri koulutukselta ja rakenne asiantuntija lukee otteessa tällä hetkellä. Ennen tota tuli opiskeltua mallinrakentajaksi ja tehtyä rakennus hommia ja ajeltua hinuria ja kuokkia... Ne oli kivoja hommia... Tämä pääosin avokonttorissa istuminen ei oikee oo mun juttu. Tekis miel liikkua hiukan enempi työn ohessa....
|
||||
|
||||
![]()
Yrittäjä, Kelloseppä. Kolmannessa polvessa mennään, pojan yritän kyllä ohjata jonnekkin muualle. NHL tähti, F1 kuski, jotain sillä linjalla.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vette-kuskien ammatit/koulutus? | Yleiset | 27 | 10.02.2004 11:11 |