![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kovin on kirjavaa tietoa. Itselläni on sellainen luulo, että kaikki 3 kertaisena - myös dieselvero... Mutta tämä on ihan mutua. TT
|
|
|||
|
|||
![]()
Et joudu itse niitä maksamaan, auton omistajalle koko Potti menee.
|
|
|||
|
|||
![]()
Luovari ei enää auta, auton on oltava liikennekäytössä jos sillä ajetaan, olit sitten ostanut eilen tai et.
Aikanaan pysäyttivät kaverin mp:llä ajelemasta kesärenkailla joskun helmikuussa kesärenkailla, no renkaista sakot ja kun pyörä seisonnassa, niin nelinkertainen vakuutusmaksu seisonta-ajalta, joka tosin peruttiin kun isäukkonsa soitti vakuutusyhtiöön laskun tultua, ilmoitti sinne vaihtavansa yhtiötä jos ei laskua peruta tästä jo aikaa yli 15 vuotta tosin. |
|
||||
|
||||
![]()
joo huomenna soittelen trafiin ja alan selvittään. ei saatana oo reiluu jos mun niskaan kaatuu.
olis ny ollu ees otettu ajoon ja vakuutukset kunnossa ni sit yks paskan hailee, tai ainaki paljon halvempaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Niin, se tuli mieleen että tuossa minun tapauksessa autolla oli ajettu kolari. Eli varmaan silloin omistajalta perittävä osuus on suurempi, kuin maksamatta jättäminen.
On ne paperit jossain, olen vaan muuttanut kolme kertaa kyseisen tapahtuman jälkeen. Ja vaikka ne löytäisin, ei vaatimukset kuitenkaan ole ajantasalla. Soittele itse ja selvitä. Tsemiä vaan, toivottavasti ei kaadu sinun niskaan. |
|
|||||
|
|||||
![]()
Ajoneuvoverolaista:
Lainaus:
Lainaus:
Joten pitää maksaa veroa: Lainaus:
EDIT: sehän oli bensa, no minimi on silti tonnin ![]() Verovelvollinen on: Lainaus:
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
kiitti paksterille.taidan nukkuu yöni paremmin.
Viimeksi muokannut tjl : 29.05.2011 20:51 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toihan siis on bensakäyttönen kuormavaunu, niin mitä veroa siitä oikein voi tulla??? Käsittääkseni toi ei ole ajoneuvoverollinen peli? Nolla ei paljoo vaik sen kertos kui isoil mätkykertoimilla.... Vai meniks miul jotai ohi? EDIT: Sen tonninhan ne taitaa paukata lisäveron nimikkeellä kuitenkin... Ite valittasin asiasta siinäkohtaa joka tapauksessa, koska karhutaan lisäveroa veroista mitä ei edes ole ollut velvollinen maksamaan.
RUMARACING Esla T4 Viimeksi muokannut Reetu : 30.05.2011 16:20 |
|
||||
|
||||
![]()
näin meinas myös trafissa joku. siis sitten kun sain kiinni jonkun kuka asiasta tietää. samaa itsekkin eilen puhelimessa kysyin mutta väitti että tonni tulee. se virkailia ei ilmtiennyt.
eli ilmeisesti nyt ei sitä tonnia olis sitten tulossa. mutta vakuutusygtiö kyllä muistaa. en kuitenkaan ihan täysin luota tohon etteikö se tulis sieltä vielä ![]() joo ja tapauskohtasesti määritellään sitten ton tonnin maksaja.lähtökohtasesti omistaja/haltija maksaa mutta voi olla niin että osuu kuljetajallekkin. asiasta tulee selvityspyyntö omistajalle että kuljettajalle, tämän jälkeen alkaa asian selvitys. että hiukan saattaa kestää mitä tapahtuu ja kuka maksaa ja kuinka paljon. mutta koitan muistaa raportoida siitä sitten tännekkin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rekisteristä poisto huomion arvoinen juttu!!! | Waalsku | Tekniikka & Jutustelu | 78 | 28.03.2014 22:43 |
Liikennekäytöstä poistetulla vehkeellä tiellä! | AtteL | Chit-Chat | 16 | 29.07.2008 14:37 |
Kisoihin kilvettömällä autolla?? | Rotta-Racing | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.03.2008 22:12 |
Kilvettömällä autolla ajo. | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.01.2007 20:25 | |
Millä autolla offailet | Chit-Chat | 53 | 29.12.2005 22:44 |