![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla on jonkun kerran käyny vastaavia tapauksia, katsastamattomia yms. Aina tullut itselle pikku sakko siitä ajamisesta, muut on menneet omistajan piikkiin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vakuutukset aikaisemmin tuli ainakin 7 kertaisena silta ajalta jolta auto oli ollut maksamatta. Verot tuli muistaakseni 5 kertaisena samalta ajalta.
Naapurilla oli volvossa maksut hoitamatta, ollut 3 vuoden ajalta. Se peruutti koukulla mun auton puskuriin. Asiaa ei saatu muuten sovittua, mä soitin pohjolaan josta selvisi että auto oli otettu pois rekisteristä maksamattomien verojen takia, samalla vakuutukset oli sanottu irti. Tuli kallis puskurin maalaus kun syyttäjä veti vielä rosikseen. No, täytyy sanoa että oikeudessa syyte peruttiin. Mutta Pohjola antoi minun maalauttaa auton, neito puhelimessa sanoi että kaikki peritään takaisin. Kai näihinkin on jotain tolkkua kymmenessä vuodessa, mut yleensä ei silti normimaksuilla selviä. Ja ajoneuvon omistaja maksaa, ainakin mun mielestä lystin. |
|
|
|||
|
|||
|
Kovin on kirjavaa tietoa. Itselläni on sellainen luulo, että kaikki 3 kertaisena - myös dieselvero...
Mutta tämä on ihan mutua. TT |
|
|
|||
|
|||
|
Et joudu itse niitä maksamaan, auton omistajalle koko Potti menee.
|
|
|
|||
|
|||
|
Luovari ei enää auta, auton on oltava liikennekäytössä jos sillä ajetaan, olit sitten ostanut eilen tai et.
Aikanaan pysäyttivät kaverin mp:llä ajelemasta kesärenkailla joskun helmikuussa kesärenkailla, no renkaista sakot ja kun pyörä seisonnassa, niin nelinkertainen vakuutusmaksu seisonta-ajalta, joka tosin peruttiin kun isäukkonsa soitti vakuutusyhtiöön laskun tultua, ilmoitti sinne vaihtavansa yhtiötä jos ei laskua peruta tästä jo aikaa yli 15 vuotta tosin. |
|
|
||||
|
||||
|
joo huomenna soittelen trafiin ja alan selvittään. ei saatana oo reiluu jos mun niskaan kaatuu.
olis ny ollu ees otettu ajoon ja vakuutukset kunnossa ni sit yks paskan hailee, tai ainaki paljon halvempaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Niin, se tuli mieleen että tuossa minun tapauksessa autolla oli ajettu kolari. Eli varmaan silloin omistajalta perittävä osuus on suurempi, kuin maksamatta jättäminen.
On ne paperit jossain, olen vaan muuttanut kolme kertaa kyseisen tapahtuman jälkeen. Ja vaikka ne löytäisin, ei vaatimukset kuitenkaan ole ajantasalla. Soittele itse ja selvitä. Tsemiä vaan, toivottavasti ei kaadu sinun niskaan. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Ajoneuvoverolaista:
Lainaus:
Lainaus:
Joten pitää maksaa veroa: Lainaus:
EDIT: sehän oli bensa, no minimi on silti tonnin ![]() Verovelvollinen on: Lainaus:
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
kiitti paksterille.taidan nukkuu yöni paremmin.
Viimeksi muokannut tjl : 29.05.2011 20:51 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rekisteristä poisto huomion arvoinen juttu!!! | Waalsku | Tekniikka & Jutustelu | 78 | 28.03.2014 22:43 |
| Liikennekäytöstä poistetulla vehkeellä tiellä! | AtteL | Chit-Chat | 16 | 29.07.2008 14:37 |
| Kisoihin kilvettömällä autolla?? | Rotta-Racing | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.03.2008 22:12 |
| Kilvettömällä autolla ajo. | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.01.2007 20:25 | |
| Millä autolla offailet | Chit-Chat | 53 | 29.12.2005 22:44 | |