Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.05.2011, 07:33
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus



SPARTAN LOCKER Part # SLD4430
Dana Spicer 44 30 Splines;
€157.76 Subtotal €315.52
Country: Finland
Shipping: from United States €65.89
Total €381.41

Rockautosta........ eli vajaa 500€ kahdelle lunch box lockerille Tulli+ALV maksettuna.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.05.2011, 08:04
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti


SPARTAN LOCKER Part # SLD4430
Dana Spicer 44 30 Splines;
€157.76 Subtotal €315.52
Country: Finland
Shipping: from United States €65.89
Total €381.41

Rockautosta........ eli vajaa 500€ kahdelle lunch box lockerille Tulli+ALV maksettuna.
oooo! no nyt näyttää hyvältä! perhana tuoltahan ne kannattaaki sit tilata. hitto tässähä menee iha sekasi ku on nii paljo vaihtoehtoja

kiitos linkistä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.05.2011, 21:30
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Minkäs väristä maalia sä otit 3 litraa...?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.05.2011, 20:30
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

RAL : mustan aikuis viihde tähden mulkun.. väri?


miä oon aina halunnu maalata mustalla jeepin voi että oli perseestä! harmaa pohja ja 1 kerros mustaa nyt vedetty. huomen töitte jälkee viel toine kerros mustuaista ku tuli hiukan laikukkaan näköne pinta..
hukka sumuhan tuon konepellin pilas ja taka seinän. kylkiin tulee viel raidat, jollai värillä? ja konepellin kiila kolmioon tulee kans jotai tein itse ja säästin sepitystä

emännän sain huijattua pohjien tekoon. on se vaan hieno nainen! kysyin keske hiomisen et tekisitkö itelles paremmi? ... joo o oli vastaus. eli aika karkia työstöllä meni tääkin auto. ei se mitn. hauskaa oli


hjyvä meininki!

kiilto aste 50.
maskin rötväsin maalin poisto mämmillä ja siintähä tul aika hyvä huomen sit kuvia lissää.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.05.2011, 18:01
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

koska teillä on huominen? meillä vaihtu päivä jo. kuviaaaaaaaaaaaaaaaa!
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.05.2011, 21:49
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
koska teillä on huominen? meillä vaihtu päivä jo. kuviaaaaaaaaaaaaaaaa!
mei kellot jätättää
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.05.2011, 21:51
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

ismo.. musta näyttää ja tuntuu hyvältä.. tänää kokeilin iha itse (ejelin pihalla rinkiä)
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.05.2011, 20:53
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Pin up kuveja! Mustaa pintaa ja naisia!


Latella on paremmin ku nainen jo arkenakin konepellille kipuaa, meillä täälä Hesassa näkee tollasta vaan autonäyttelyissä!

Eikös se sanontakin kuulu jotta "Musta tuntuu hyvältä!"
Hyvältä näyttää teitin touhut.

t. Ismo Ämmä


hjyvä meininki!

kiilto aste 50.
maskin rötväsin maalin poisto mämmillä ja siintähä tul aika hyvä huomen sit kuvia lissää.[/QUOTE]
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.05.2011, 21:48
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Thumbs up

the P I T A homma valmis!


majakan hain töitte jälkee imatran kulmalta. KIITOS mersu miehelle hyvä siintä tulee ku vähä laikottaa...

sieltä sit suoraan konehalliin ja ruikkimaan mustaa maalia. oik puolen etu lokkariin jäi vieläkin pien matta laikku mut se on varmaan maalissa vikaa konepellin keski kolmion jätin maalaamatta ku meinasin maalata siihe suomen lipun.. pensselillä sudin viel lokkareitte sisäpuolia ja vähä ovi aukkoja. taka seinään vedin sisä puolelle pohjat huomen sit pintaa ja kotelo suojaa nii perkeleesti!


maskiin piti iha pikkase laittaa tota "tiimi" väriä. jonku sortin kastraatio ois ollu edessä jos oisin tänki kokonaa maalannu vihreeks.. tai sit maalaan nuoki viel mustalla?


kohta pitäs ruveta putkea tilaamaan lavaa varten paitsi ku ei oo mitään käsitystä millasesta/millasen tekis netistä löyty kyl hienoja mut ei kehtais suoraa kopioida.

nii ja 1 pikku juttu unohtu rock sliderit.. nooh kerkeehä ne viel.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 13:33 (GMT +2).