Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 27.05.2011, 08:46
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa78 Näytä viesti
Et kai sää nyt ihan tosissas tota nyt kirjottanu...
Töitten puolesta kun pääsee noita volkkareitten takuu maalauksia tekemään, niin kyllä ne klonksvagenit saa jäädä sinne kauppaan, just oli 700 kilsaa ajettu passatti ruostekorjauksessa, minäköhän näkönen tuollanen laite on vaikka viiden vuoden päästä...

Ja mersu on toinen koppansa puolesta mitä ei iki maailmassa meikäläisen talouteen tule, olkoon vaikka kuinka hieno ja hyvä ajoltansa ja tekniikaltansa, mut se kori... pari vuotta vanhoja vehkeitä ja ruoste tunkee joka saumasta...
Kai se on sitä mercedes laatua

Ja totta kai itte ajellaan -87 hoojiilla, eikä oo edes märäntyny
mersuista on kans paskan maku suussa. joskus -06 alkuvuonna tein kolarikorjausta -05 vitoon, oli muitaakseni alle 10t ajettu. kattosaumoja myöten saumat ruosteessa. ei ollut vie läpi tullu, mutta kun saumoja avas ni välit oli ruosteessa. ja toinen oli joku -98 - 99 väyrynen, oli vauhdista jousilautanen räpsähtäny irti edestä ku oli niin muosteessa.

kyllä tojotat on varmoja pelejä tekniikaltaan, vanhemmat kaasarikoneet varsinkin. rikastimen vahapatruuna hajoo jossain vaiheessa, mutta kuhan muistaa öljyjä vaihdella niin varmasti saa matkaseuraa siitä joka aamu. ruostuminen riippuu täysin auton hoidosta, jos olis joka hj suojattu uutena kunnolla ja sillon tällön alustaa pesty, niin varmasti olis nykynen kanta parempi. ja hj61 on muuten aivan törkeen hintasia. ja hodarit varsinkin.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paras paukku tjl Chit-Chat 77 12.10.2007 22:50
Paras grillimakkara JakeHammer Chit-Chat 95 16.07.2007 06:35
Paras metsäauto Discovery Tekniikka & Jutustelu 41 20.08.2005 17:29
Paras safarirengas? Julle Tekniikka & Jutustelu 20 03.08.2005 06:07
Microsoft on paras! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:25


Sivu luotu: 11:33 (GMT +2).