![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=SukiSuki;770195]Rotpal GR tuli vanhalla 3. tiellä vastaan Tre:lle päin eilen 24.5.....Ite Hopeella Dodge Ramilla!!![/QUOTE Tai olla juuri sama kun kattelin että tuleepas komee Dodge vastaan, tais olla vähä korotettu ja isommat pyörät alla? Tai sit muistan väärin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Pari päivää sitten, oisko ollu maanantaina, ihan rouheesti rakenneltu Patrol GR Espoossa omppua vastapäisen talon edessä parkissa. Rekkarina tais olla hataran muistin mukaan GR-1.
Tänään Suomenojan teollisuusmaisemissa mattamusta BJ-45 tai 47 tai ehkä HJ. Joka tapauksessa siis iso pitkä toitsu selvästi metsänakeilla. Parkissa siinä jossain prätkäliikkeitten maisemissa, bongattiin kun oltiin sähköasennuskeikalla ja käytiin välillä syömässä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siis tämä ? http://www.nettiauto.com/nissan/patrol/3836440
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Rotpal GR;770221]
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=SukiSuki;770278]
Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Daddy's toy bongattu Saimaan kanavan sillalla nenä pohjoseen päin
|
||||
|
||||
![]()
Sorankylässä bongattu tänään useita maastokulkineita, punaista G-Meseä, mustia Läjiä, Hiluxseita, yms...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Valkoinen Willys kärri perässä (Rambleristi ilmeisesti) raumalla abaut klo 19.30
|
|||
|
|||
![]()
Jossain Lahden ja Hämeenkosken välisissä maisemissa perjantaina alkuillasta 12-tiellä olin kruisimassa rumennetulla XJ Jeepilläni 10-tietä kohti ja vastaan tultiin lapa pystyssä
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sodankylän maasturitLainaus:
Täällä on aika paha maastureiden invaasio täällä sodankylässä. paljon kulkineita mitkä on ihan silmän iloksi ja metsästys autoiksi... olet vissii alkanu kulkemaan aika ahkeraan täällä???
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hilux suhahti niin vauhdilla ohi ettei melkein ehtiny lapaa nostaa.
|
|||
|
|||
![]()
Mattavihreä hiluxi bongattu ivalossa siwan pihalla!
|
|
||||
|
||||
![]()
6-tiellä bongattu männä viikolla punainen uuskoppainen Läjä, korotusjousta oli jo keretty työntämään alle.
Tästä tulikin mieleeni että arska4x4 oli bongannu miun vanhan vastaavan Vantaalla? |
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |