![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() On levittimen kanssa pikkaisen helpompi saada laakereiden esijännitys oikeaksi, mutta kyllä murikan saa paikalleen ilman tuota työkaluakin. Irroitusta varten et tuota kalua tarvitse.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mä en ainakaan koskaan ole saanut hammasvälystä, kosketusta ja poskilaakerien esijännitystä niin kerrasta oikeaksi että olen kokenut tarvitsevani mm. Kyseisen apuvälineen, tosin arbissa ainaki tuli hyvät ohjeet milla vanhasta murikasta mittaamalla ja saatua tulosta käyttämällä pitäis tulla kaikki aikalailla kohdilleen
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Asennus
Amerikan sivuilta ohje. Näin itse olen omat koonnut.
Shimmit naputellaan paikalleen. Jos menee käsin on liian väljä. Minulla on kaareva alumiinin pala. Ottaa isommalta alueelta kiinni naputeltaessa. Ei tarvita levittimiä. Jos pinionia ei tarvitse irroittaa on säätö kohtuu helppo.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lukkoa perään eli etuperään!
Kiitoksia kommenteista.
Näiden turvin ja asennusohjeen kera on hyvä ruveta tänään asennus hommiin heti päivän päätteeksi. Mitäs öljyä muuten ootte lukoperän kaveriksi laittaneet? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minoon laittanut ihan tehtaan suosittelun mukaisia aineita, noihin Danan pikkuperiin ja Fordin 8.8:aan käytin 85W-90 puoli- tai täyssynteettistä, joko API GL-4 tai GL-5 luokan tavaraa. Hyvin pelitti ainakin Detroitti ja ARB noilla, ei ollut mitään ongelmia sen enempää kuumassa kuin kylmässäkään.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Japski vehkeissä arb:bien kanssa hyvälaatuinen synteettinen peräöljy.
tynteettinen siinä toivissa, jotta talvellakin toimisi. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Muutaman D44:sen sekä D60&D70 kokemuksella ei levittimiä välttämättä tarvita. Niinkuin aikasemmin mainittiin, puupalikkaa ja sorkkarautaa niin irtoo. Paikalleen laitto ilman levitintä onkin sit vähä työläämpää, mutta onnistuu. Eikä ole pelkoa, että murikan esijännitys menis liian suureksi. Samoin levittimen kanssa pitää olla mielessä, että liikaa ei saa levittää. Sivulta http://www.differentials.com/specsi.html selviää passeli backslash.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiacen lukkoperän kiristäminen | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 19.11.2013 07:57 | |
Lukkoperän korvaaja??? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.12.2007 16:21 | |
Lock Right -lukkoperän öljyt?? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.10.2006 17:47 |
Mitä huomioida porttaalien asennuksessa ???? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.02.2006 10:47 | |
Lukkoperän lisäaine | Yleiset | 3 | 03.02.2004 19:07 |