![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Meinasitko istuttaa lavalle vai vetää perässä?
Lainaus:
. Vetoautosta tai alustan tehoista rippuen onko teiden tukko vai ei.Muutamana kesänä on tullut matkailuautolla kierreltyä Suomea. Avartavaa ja hauskaa kunhan vaan on aikaa ja mieleiset kohteet. Mun mielestä oli laite tai vaunu mikä tahansa niin kiireettömyys ja vapaus siirtyä paikasta toiseen tekevät sen mielenkiitoiseksi. Eli retkille kannattaa varata aikaa. Kilometrit ei ole minkään arvoisia paikallaan seisottuun aikaan verattuna, kunhan kohteet on sitä mitä haluaa tehdä tai nähdä. Osta se mikä tuntuu hyvältä. ja mikä soveltuu tarpeeseen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko Saksasta haku vallan mahdoton ajatus? Meinaan sieltä saa suht tuoreen vaunun aikas edullisesti...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
minkäsmoisessa maineessa 90 luvun alkupuolen Burstnerit on ?
|
||||
|
||||
|
Burstner on ihan laatuvaunu, Saksalaista tekoa... Oliskos sopiva kiikarissa?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
joku manne kauppaa... tarvinnee käyä kurkkaamassa minkätasonen aromipesä ois kyseessä...
|
||||
|
||||
|
Ok. Tabbert on yleisin mannevaunu, niissä ei ole 99% edes vessaa sisällä, se kun kuuluu heidän uskontoonsa. Hieno vaunu muuten, varusteet hyvät, ja kallis.
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Aromipesä......
|
||||
|
||||
|
Saksassa on muistaakseni eri paine kaasu vehkeissä , eli säätimen voi joutuu vaihtaa.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Asuntovaunut | Nalle | Chit-Chat | 19 | 12.10.2008 12:32 |