![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
Mulla meni sekasi tekniikka ja verotLainaus:
Esimerkiksi täydellä verolla henkilöautona maahantuotujen vanhojen maasturien, jotka katsastettiin suomessa kaksikäyttöautoksi pehmyellä takapenkillä ja pakun dieselverolla, ja kuitunen määräsi nämä takautuvasti henkilöauton dsl verolle. Mutta tässä topiikissa kysehän on noista tyv-jutuista, ja niihin tämä ei liity. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja mitä tekee Autoliitto? Ei mitään, kuten tapoihin kuuluu
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
No onneks ei oo noin uutta kalustoa pihalla, ja tuskin tuleekaan. Taidan lähteä toiseen suuntaan, josko vaikka -70 luvulle,,,,
|
|||
|
|||
|
Mites saksankautta tilatut? mulle tuli just pro compin 2 1/2" setti tüvin papereilla!
|
|
|
||||
|
||||
|
Saksalaisethan on vaatinu TÜV-papereita melkein joka väliin, on vanteista ja takaspoilereistakin TÜV:in dokumentit. Eli varmaankin Saksan kautta saa varmimmin paperit pakettiin samalla vaivalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
No voi nyt p******le!
Tais sitten just tulla tarve vaihtaa vanhempaan. Näin sitä liikenneturvallisuutta edistetään. Just kun olin saanut alle melkein kakstuhattaluvun auton, pitääkin taas alkaa kattelemaan jotain 70-80 luvun pelejä. |
![]() |
| Luokat |
| hyväksyntä, korotusjouset, paperit, tuv, tüv |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan asuntovaunu, 4 nukkumapaikkaa oltava | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.05.2010 17:01 |
| Onko renkaassa oltava kokomerkintä? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2009 22:05 |
| O:Patrol, oltava katsastettu ja hintaa max.2500€ | vannika | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.11.2007 00:54 |
| O: Maasturin runko, oltava paperit. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.11.2006 06:12 | |