![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Piirtelin paperilla, mitä tuo käytännössä tarkoittaa: jos joku matala auto on kestänyt tuon möntin iskeytymisen juuri tuolla 300mm ilmoitetulla korkeudella, ja auton kynnyskoteloon tuo 295mm maasta ja sitä lasketaan 50 mm niin OK, mutta jos se auto on varustettu hivenen korkeammilla talvirenkailla, että 10mm aiempaa ylempänä, niin ei kelpaa ![]() Sehän on tuon puolisen metriä korkean möntin kannalta ratkaiseva ero ![]() p.s Onko "AKE:n" Kuitunen menettänyt kumileimasimen, kun ei ollut allekirjoittajana, kun keskustellaan maastureiden muutoksista? p.s.s Milloinhan hitsataan tyv- hyväksyttyjä korjauspaloja noihin autoihimme, ja milloin tarvitaan tyv- hyväksyntä vinssillxxxxx (en uskalla sanoa ääneen)
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei oo Valtiovarainministeriön vanhempi hallitussihteeri Heikki Kuitunen AKE:ssa töissä, eikä oo käsittääkseni koskaan ollut mitään katsastusohjeita kirjoittelemassa.
|
|
#3
|
|||
|
|||
Mulla meni sekasi tekniikka ja verotLainaus:
Esimerkiksi täydellä verolla henkilöautona maahantuotujen vanhojen maasturien, jotka katsastettiin suomessa kaksikäyttöautoksi pehmyellä takapenkillä ja pakun dieselverolla, ja kuitunen määräsi nämä takautuvasti henkilöauton dsl verolle. Mutta tässä topiikissa kysehän on noista tyv-jutuista, ja niihin tämä ei liity. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ja mitä tekee Autoliitto? Ei mitään, kuten tapoihin kuuluu
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
No onneks ei oo noin uutta kalustoa pihalla, ja tuskin tuleekaan. Taidan lähteä toiseen suuntaan, josko vaikka -70 luvulle,,,,
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mites saksankautta tilatut? mulle tuli just pro compin 2 1/2" setti tüvin papereilla!
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Saksalaisethan on vaatinu TÜV-papereita melkein joka väliin, on vanteista ja takaspoilereistakin TÜV:in dokumentit. Eli varmaankin Saksan kautta saa varmimmin paperit pakettiin samalla vaivalla.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Mites korin korotuspalikat? Pitääkö nekin olla hyväksytty? Tai lehtijousien riiput?
Tuossa oli, jotta jousia on luvallista vaihtaa myös toisista autoista. Onko varaosana myytävät vieterit automaattisesti tüv-hyväksyttyjä? |
|
#10
|
||||
|
||||
|
koskeeks tää myös kevytkuorkkeja... saattaa moni RAMpe ym pompata sitten seuraavalla leimalla
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Korin korotuspalikat ei oo jousituksen korotusta, eli ei tarvii. Lehtijousien riiput todnäk, kuten myös muutkin blokit. Selvinnee pian. Varaosavieterit ei oo TÜV-hyväksyttyjä, eikä tarviikkaan jos ei korota tai madalla. |
![]() |
| Luokat |
| hyväksyntä, korotusjouset, paperit, tuv, tüv |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan asuntovaunu, 4 nukkumapaikkaa oltava | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.05.2010 17:01 |
| Onko renkaassa oltava kokomerkintä? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2009 22:05 |
| O:Patrol, oltava katsastettu ja hintaa max.2500€ | vannika | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.11.2007 00:54 |
| O: Maasturin runko, oltava paperit. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.11.2006 06:12 | |