Pakko pikkusen vastata tähänkin vaikka ei pitäny

Mutta kyllä Hojot on varmasti kestäviä kikkareita mutta yhden asian haluaisin tietää...Mikä helkutti niissä maksaa? Varmaan vähän samaa vikaa kun muissakin "laatumerkeissä" että se nimi on hinnantakaus.
Aivan satavarmaan on se että jos tötteröllä on ikää pitkälle 20 vuotta ja ylikin oli merkki mikä tahansa niin kyllä ne melkein kaikki hajoaa jossain vaiheessa aivan totaalisesti tai sitten sillä tavalla että joku sen vielä elvyttää ja luonto kiittää kun kierrätetään.
Itsellä on varmasti ollut kaikki merkit joita eniten haukutaan ja kuitenkin useammin minä olen saannut muita tienposkesta hakea kun minua on hakeneet muut

.
Mitään en paremmuuksista rupea väittelemään mutta uskon että suurin osa vanhojen suhteellisen vakioiden hoijakoiden hinnasta on tunnearvoa kun se joskus aikoinaan maksoin niin helvetisti.
Katsoin tuossa vuoden 1999 auto ja kuljetuslehteä ja siinä oli Hj myynnissä 300tkm ajettuna ja hinta sama kuin nykyään tosin markka arvoisena noin 50.000 markkaa ja tänä pvänä 600tkm ajetusta hojosta joku pyytää herkästi sen 10000€ joten kai se hinta jotenkin on pysynyt tai sitten osa ihmisistä on laittanut vahingon kiertoon kun on tullut maksettua liikaa rakkaasta vanhasta peltilehmästään.
Kuten sanoin että kaikki on yhtä paskoja kun ovat vanhoja ja ihmiset vaan jostain oudosta syystä minä itse mukaanlukien rakastan noita romuja(lue ei ole varaa parempaan) joten tämä keskustelu ei lopu ikinä.
Kiitos ja anteeksi
P.s:En aja Toyotalla