Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Itseasiassa unohdin tuon Dynastian. Se oli kyllä mielenkiintoinen yksilö. Sekin oli yllättäen täysin läpimätä. Ilma vaihtui hyvin ohjaamossa kun koko keulasta puuttui pellit. Hyvä että penkit pysyi paikallaan, vaikka oli aivan päivän tuore leima kun ostin sen. Mutta muutoin se oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Koskaan en öljyjä siihen vaihtanut tai edes katsonut oliko siellä öljyä. Silti sillä veivattiin 30tkm. Vaikka se oli sillä vahvalla vapari 2.4 koneella niin jaksoi hyvin lavalla kuskaa domingoa ja perässä vetästä trailerilla toista. Muistelisin myös että se meni kohtuu pienellä. Kantavuutta, eikä vetokykyä ollut kummankaan kuskaamiseen, mut silti jaksoi. Samaten se jaksoi hienosti roudaa n.1500kg hiekkaa, vaikka lavan kantavuus oli vain 600kg. Tosin renkaat antautui takaa. Siitä sai vielä saman minkä maksoikin  Tosin uusi omistaja ei koskaan leimannut sitä enää. Se edelleen seisoo sen pihalla. Mut en silti kyllä haluaisi toista samanlaista tilalle. Oli se sen verran hirveen näköinen virtys. Emäntäkin häpesi liikkua sillä 
|
Nyt sinä tempun teit!
Tuli niin nättiä tekstiä että meinaa tippa tulla linssiin

,
ja siinähän se yksi syy noihin tojotan vaivoihin tulikin, lievästi sanottuna
"huoletonta" käyttöä.
Ja että pikkasen tulee kehuttua noita paljon patjattuja jäykällä etuakselilla
ja vaparilla olevia 4 wd tojotia, niin jos ne ei ruostus, niin mihinkä ne "kuolis"
5 vaihteiset askit laakerointiin 500 tkm välein?
Paljonkohan tuon hj-60 2H kone kestäs, jos sitä huollettas muutenkin
kuin pelkästään öljyt vaihdetaan liian harvoin?
Onko kukaan vaihtanut esim. suihkun kärkiä säännöllisesti, esim 300 tkm välein?
Itse ajellut suht pitkään noilla toyotilla, ja yleensä lähdetty silloin kun
MINÄ haluan, ja tultu takasin yhtä matkaa