Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.05.2011, 23:03
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Smile

Mun tallissa oli sitten vissiin "outokainen"


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
.. varhais dementtiaa? jos joskus muistat ni pane viestiä. no mut aika vähänhän noita on tehty. eli oikeesti "harvinaisia". ei taia amerikan veijotka tietää liikoja tästä nerokkaasta kokeilusta...?
Melkein OT,

Kun aikoinaan ostin dieselkoneisen wagoneerin, niin ensimmäinen kommentti oli että valmettihan se siellä lymyää. Mutta sitten huomasin imusarjassa tekstin VOLVO, niin aloin ihmettelemään enemmin kyseistä moottoria.
Kun sitten raivailin talliin tilaa ja Jeeppi vaihtoi omistajaa (tai siis runko ja moottori+laatikot) niin lavalla ollessa lohkon kupeesta löytyikin PERKINS -merkintä.

Muuta tietoa ei sitten minulla tuosta moottorista olekkaan.

Montahan näitä versioita on sitten alkujaan tehty????

__________________
__________________________________________________ ________________

"Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.05.2011, 23:16
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ideanikkari Näytä viesti
Melkein OT,

Kun aikoinaan ostin dieselkoneisen wagoneerin, niin ensimmäinen kommentti oli että valmettihan se siellä lymyää. Mutta sitten huomasin imusarjassa tekstin VOLVO, niin aloin ihmettelemään enemmin kyseistä moottoria.
Kun sitten raivailin talliin tilaa ja Jeeppi vaihtoi omistajaa (tai siis runko ja moottori+laatikot) niin lavalla ollessa lohkon kupeesta löytyikin PERKINS -merkintä.

Muuta tietoa ei sitten minulla tuosta moottorista olekkaan.

Montahan näitä versioita on sitten alkujaan tehty????
no tuo kuulostaa jo erikoiselta? fiiatin diiseleitähä on noihi kanssa pantu. olikoha se joku yksityine paja mikä teki muutokset? kaikki tieto valmet jeepeistä kiinnostaa! yks puol tuttu on valmetilla suunnitelu puolella töissä senhä voiski nakittaa mappeja tutkimaan kossu palkalla!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.05.2011, 10:27
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
no tuo kuulostaa jo erikoiselta? fiiatin diiseleitähä on noihi kanssa pantu. olikoha se joku yksityine paja mikä teki muutokset? kaikki tieto valmet jeepeistä kiinnostaa! yks puol tuttu on valmetilla suunnitelu puolella töissä senhä voiski nakittaa mappeja tutkimaan kossu palkalla!
Tutulla oli yksi Camper-Wagoneeri kanssa Fiatin dieselillä. Siinä vehkeessä oli 24v startti ja 12v järjestelmä. Starttia varten oli viritelty joku Ursuksen vanha solenoidipurkki, joka kytki starttauksessa akut sarjaan, ja normaalisti ne oli sitten rinnan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.05.2011, 11:13
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Hieto niminen ukkeli Alvettulassa ainaki muokkaili noihin fiatin koneita. Sen pojaan saa kiinni Hämeenlinna South West Tradesta, mutta Jari ei kyl ite ollu kovinkaan jeeppeihin perehtyny. Mut sen ukko taitaa olla vielä hengissä, jos haluaa jotain historia tietoa kerätä???
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.05.2011, 22:13
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

kyl on vaikiaa! pitäskö lyhentää runkoa vai ei, pitäskö säilyttää vetokoukku?

agregaatti tuli hankittua tän varustukseen ni senpuolee tästä vois tulla mainio leiriytymis/itä+viro+suomi safari auto/maasto korjaus pelastus auto.

toisaalta nyt kun on kaaretki avarrettu jo 35" kumeille ja levityksetki jo tehty.. pitäsköhä unohtaa talvi käyttis haaveet kokonaan ja antaa mopon mennä menojaan prrrr ränn ränn
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.05.2011, 22:20
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Anna mopon mennä vaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn!!


Late annna mopon mennä vaan, äläkä jarruttle turhaan visonäärejäsi!
Hyvä siitä tulee!
t. Ismo Ämmä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kyl on vaikiaa! pitäskö lyhentää runkoa vai ei, pitäskö säilyttää vetokoukku?

agregaatti tuli hankittua tän varustukseen ni senpuolee tästä vois tulla mainio leiriytymis/itä+viro+suomi safari auto/maasto korjaus pelastus auto.

toisaalta nyt kun on kaaretki avarrettu jo 35" kumeille ja levityksetki jo tehty.. pitäsköhä unohtaa talvi käyttis haaveet kokonaan ja antaa mopon mennä menojaan prrrr ränn ränn
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.05.2011, 22:34
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

sait yli puhuttua! on tuossa potenttiaalia vaikka mihin! kaikenlaisia visioita on tupsahdellu ja parhaimpia oon piirrelly paperille jo ylös

taka seinä tuottaa vähän hankaluuksia ku pitäs nopiasti saaha valmista mut nätimmi ku tuoho porttaali mopediin... 2 viikon päästä pitää olla jonkinlaine taka seinä valmis ku lähen calmarin kanssa päivä ajelulle raja pusikoihin.. eli kiire tulee! ja kytkintäki pitäs viel keretä mulkkaamaan!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.05.2011, 22:47
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Late annna mopon mennä vaan, äläkä jarruttle turhaan visonäärejäsi!
Hyvä siitä tulee!
t. Ismo Ämmä

Saamat sanat:http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-f...id-b-11362.htm
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 17:59 (GMT +2).