![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vanhassa virityksessä ois kaapeleita voinnu veikatakkin mutta joka ikinen naru ja kaapeli on vaihdettu uuteen. Aikasempi startti teki saman kun tuota yritettiin seisonnasta käyntiin pyörittää, se ei tosin suostunu kolahtamaankaan enään sen jälkeen kun lakkas pyörimästä. ei kait nuo venäläisten startit nyt noin heikkoja ole että pikkasen raskaampi niin startti hajoaa. Ei ole löytynyt tuon mallin suodatinta mistään niin laitoin vanhan viellä paikoilleen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
nonniin eli nyt sitten selvisi että tuo startti on polttanut jostakin käämit runkoon ja on oikosessa.
Samalla tässä viikonloppuna kun revin koko korin kappaleiksi selvisi että tuossa vehkeessä on tuo gaz:n laatikko jossa kaiketi tuo voiman ulosotto siinä laatikon päällä. ideoita tuon käyttöön? Sittenpä heitettiin villit ideat peliin ja nyt tosiaan alkaisi kypsymään ajatus tekniikan vaihdosta volvon 230 mallin ruutta koneeseen. kysymyksiähän tästä on ollu vaikka kuin mutta mitenkä mahtaa tuo laatikon sovittaminen onnistua tuohon volvolaiseen vai pitääkö jättää tuo uakkerin loota pois ja käyttää volvon lootaa. Mieluummin käyttäisin uakkerin omaa lootaa. kiitellään taas vastauksista ja ideoista etukäteen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos siin on Gaz 69 jakoloota, niin siinä pitäs olla sillon välikardaani. Kyl se jakis taitaa olla Uazin jos ne on yhdes kiinni. Nois kaikis muil koneil toteutetuilla virityksillä tääl päin on just käytetty Gaz69 jakista kun sen saa kardaanil liitettyy helposti. Niit ei vaan oikeen tääl Suomen puolel juuri oo tarjol, eli rajan taa tilausta pystyyn. Tai sit hankit Nivan jakiksen, sen kestosta ei oo tietoo. Gazin kestää viel volvon turbo koneen peräs.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
vähän jotai mitä mieleen juolahti....
-koria ylöspäin, kehäpultit kivemmin esillä. -volvon kaavelin työstö et istuu uazin lootaa vasten -kaavelin ja lootan väliin 15mm laippa johon molemmat pulttijaot, ite hitsasin pinnapultit.. -koko härdellin keskitys -uusi sopiva silmälaakeri, löyty paikallisesta laakeripuljusta. ei vaa tuu koko mieleen.. -gaz69 kytkinlevy, volvon asetelma -kytkimen haarukan ja työsylinterin kiinnitysten väsäily, uazin osilla aika helppo homma.. -semmone kone mis o jakaja koneen kyljessä eikä kannen päässä, mahtuu ilman korin leikkelyä.. -hand-made koneenkannakkeet, myös runkoon.. -vähä kaikkia pikkujuttuja et saa osat sopimaa toisiinsa.... oma rojekti viel vähä vaiheessa, kone ja laatikko kuitekii jo paikoillaan.. ![]() jos jättää vaihelaatikon original kohillee ni kone tulee lähes kokonaan etuakselin takapuolelle = ei paha
__________________
WUOKSI OFFROAD Viimeksi muokannut aslakki : 22.05.2011 22:02 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tml.lukot | Unregistered | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.12.2012 19:49 |
LJ:n lukot? | tojotojo | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.01.2007 20:51 |
BJ:n lukot | tmato | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.01.2005 23:01 |
HJ:n lukot...? | asko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.12.2004 19:14 |
Lukot | wallu | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.06.2004 19:38 |