Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.05.2011, 15:39
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Vanhassa virityksessä ois kaapeleita voinnu veikatakkin mutta joka ikinen naru ja kaapeli on vaihdettu uuteen.

Aikasempi startti teki saman kun tuota yritettiin seisonnasta käyntiin pyörittää, se ei tosin suostunu kolahtamaankaan enään sen jälkeen kun lakkas pyörimästä. ei kait nuo venäläisten startit nyt noin heikkoja ole että pikkasen raskaampi niin startti hajoaa.

Ei ole löytynyt tuon mallin suodatinta mistään niin laitoin vanhan viellä paikoilleen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.05.2011, 21:35
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

nonniin eli nyt sitten selvisi että tuo startti on polttanut jostakin käämit runkoon ja on oikosessa.

Samalla tässä viikonloppuna kun revin koko korin kappaleiksi selvisi että tuossa vehkeessä on tuo gaz:n laatikko jossa kaiketi tuo voiman ulosotto siinä laatikon päällä. ideoita tuon käyttöön?

Sittenpä heitettiin villit ideat peliin ja nyt tosiaan alkaisi kypsymään ajatus tekniikan vaihdosta volvon 230 mallin ruutta koneeseen. kysymyksiähän tästä on ollu vaikka kuin mutta mitenkä mahtaa tuo laatikon sovittaminen onnistua tuohon volvolaiseen vai pitääkö jättää tuo uakkerin loota pois ja käyttää volvon lootaa. Mieluummin käyttäisin uakkerin omaa lootaa.

kiitellään taas vastauksista ja ideoista etukäteen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.05.2011, 21:43
HannuNurminen:n Avatar
HannuNurminen HannuNurminen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: heinola 10, Finland.
Viestit: 820
Perusasetus

Jos siin on Gaz 69 jakoloota, niin siinä pitäs olla sillon välikardaani. Kyl se jakis taitaa olla Uazin jos ne on yhdes kiinni. Nois kaikis muil koneil toteutetuilla virityksillä tääl päin on just käytetty Gaz69 jakista kun sen saa kardaanil liitettyy helposti. Niit ei vaan oikeen tääl Suomen puolel juuri oo tarjol, eli rajan taa tilausta pystyyn. Tai sit hankit Nivan jakiksen, sen kestosta ei oo tietoo. Gazin kestää viel volvon turbo koneen peräs.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.05.2011, 22:00
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

vähän jotai mitä mieleen juolahti....

-koria ylöspäin, kehäpultit kivemmin esillä.
-volvon kaavelin työstö et istuu uazin lootaa vasten
-kaavelin ja lootan väliin 15mm laippa johon molemmat pulttijaot, ite hitsasin pinnapultit..
-koko härdellin keskitys
-uusi sopiva silmälaakeri, löyty paikallisesta laakeripuljusta. ei vaa tuu koko mieleen..
-gaz69 kytkinlevy, volvon asetelma
-kytkimen haarukan ja työsylinterin kiinnitysten väsäily, uazin osilla aika helppo homma..
-semmone kone mis o jakaja koneen kyljessä eikä kannen päässä, mahtuu ilman korin leikkelyä..
-hand-made koneenkannakkeet, myös runkoon..
-vähä kaikkia pikkujuttuja et saa osat sopimaa toisiinsa....

oma rojekti viel vähä vaiheessa, kone ja laatikko kuitekii jo paikoillaan..

jos jättää vaihelaatikon original kohillee ni kone tulee lähes kokonaan etuakselin takapuolelle = ei paha
__________________
WUOKSI OFFROAD

Viimeksi muokannut aslakki : 22.05.2011 22:02
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.05.2011, 08:12
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smuli Näytä viesti
nonniin eli nyt sitten selvisi että tuo startti on polttanut jostakin käämit runkoon ja on oikosessa.

Samalla tässä viikonloppuna kun revin koko korin kappaleiksi selvisi että tuossa vehkeessä on tuo gaz:n laatikko jossa kaiketi tuo voiman ulosotto siinä laatikon päällä. ideoita tuon käyttöön?

Sittenpä heitettiin villit ideat peliin ja nyt tosiaan alkaisi kypsymään ajatus tekniikan vaihdosta volvon 230 mallin ruutta koneeseen. kysymyksiähän tästä on ollu vaikka kuin mutta mitenkä mahtaa tuo laatikon sovittaminen onnistua tuohon volvolaiseen vai pitääkö jättää tuo uakkerin loota pois ja käyttää volvon lootaa. Mieluummin käyttäisin uakkerin omaa lootaa.

kiitellään taas vastauksista ja ideoista etukäteen.
Saattaa sitten olla tuo ulosotto otteessa :-.) älä ainakaan romuihin heitä vaikkei sillä oikeasti mitään teekään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tml.lukot Unregistered Tekniikka & Jutustelu 23 17.12.2012 19:49
LJ:n lukot? tojotojo Tekniikka & Jutustelu 12 30.01.2007 20:51
BJ:n lukot tmato Tekniikka & Jutustelu 7 16.01.2005 23:01
HJ:n lukot...? asko Tekniikka & Jutustelu 7 05.12.2004 19:14
Lukot wallu Tekniikka & Jutustelu 35 08.06.2004 19:38


Sivu luotu: 13:14 (GMT +2).