Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Nils Holgersson Fan Club

Nils Holgersson Fan Club WHQ Of Nils Holgersson Fanclub

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.02.2004, 19:05
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mitä hamsterista kun ahdistaa isompi kysymys, eli
miten sen tunnaribiisin lyriikat menee! Jos joku
viitsis kerrata, aattelin harjotella ens Idolsiin,
jos sen vetäis vaikka vähän ska-meiningillä.

Muistan et se alkaa 'Niiiils HOOOOOOLGERSSOOON!!1!' mut
siihen tyssää, auttakee!


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:35x12.5 bfg MT h.vain.150e toyota4x4 O/M/V Renkaat ja vanteet 6 19.02.2008 08:43
O: Öljynlauhdutin / Muuten sopiva kenno Coutsi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 31.10.2007 01:27
myydään pajero...ja ei muuten myydäkkään!! pallero O/M/V Ajoneuvot 0 03.01.2007 14:12
Vain renkaat puuttuu Ex_inkkari Chit-Chat 9 12.05.2006 22:05
Tämä on vain ujo kokeilu blazoffer Chit-Chat 9 04.02.2005 10:19


Sivu luotu: 19:42 (GMT +2).