![]() |
|
|
|||||||
| Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Suurin etu saavutetaan tietysti kalliolla ja muulla pitävällä pinnalla, kun nappula elää paremmin, kun se on halkaistu. Mudassa leikattu nappula yleisesti tukkeutuu helpommin, kun kuvio "tihenee".
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Renkaan asennuspanta | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 04.05.2010 18:58 |
| Renkaan paino | JakeHammer | Chit-Chat | 6 | 29.12.2005 12:32 |
| renkaan leveys | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.02.2005 17:23 | |
| Renkaan ulkonema | tojoere | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 30.06.2004 22:56 |
| renkaan et | Yleiset | 4 | 21.02.2004 16:19 | |