![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
huh huh mitä kulutuksia. Suznan talvikulutuksesta ei ole oikeen hajua, mutta kesällä maantiellä se imas jotain 8 litran luokkaa. Metsä kulutuksesta ei myöskään paljoa hajua, mutta tulipahan sillä kesällä ajettua kuukausi tankillisella ja varmaan 90% ajosta oli metsässä Ja tankki on n.50 litraa. Kyllä koppimopoilu on sitten halpaa touhua <img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle>-- Vakio suikkaa ei piekse mikään metsässä! --www.4wdsuzuki.com Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 100% automaattilukko talvella? | hiluman | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 23.11.2005 17:54 |
| chevy talvella | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.09.2005 12:03 | |
| SJ:n peräöljyt talvella | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2004 12:18 |
| karmeata - corvette talvella | Yleiset | 10 | 14.08.2004 11:02 | |
| Tarkeneeko talvella? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.08.2004 16:26 | |