Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.04.2011, 21:05
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus


kaikkien mattamustien värisävyjen joukosta valitsin mattamustan millä vanteet värjättiin...



tommosta pientä putken sovittelua kun käyttöauton helmathan tuppaa ottaan usein epätasaisella marketin pihalla niihin hidastetöysyihin ja olen niin laiska etten aina jaksa niitä oikoa joten tämmöinen muotoilu on käytännöllisempi.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.05.2011, 14:58
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus


Taas ollut varakäyttöauton puutetta joten täytynyt vaan fiilistellä. Etuperän kopan pultinkannoille ja alareunalle pikavalmistui tommonen suoja ettei sitten raavi marketin korokekivissä pilalle. Kuva ei oikein kerro mutta perän kuoren alareunaa kiertää 40x5 latta joka on sitte noilla ohkasemmiilla latanpätkillä ja leveällä palasella heppailtu kiinni peltikoppaan.


Akku sais olla vaikka tuolla kontissa niin olis talvellakin pitoja risteyksistä lähtiessä.


Täällä tienhoitomäärärahat on niin vähissä että pisemmistäkin joustoista olis hyötyä, tässä ulosjouston rajoittimena jarruletku,ei hyvä. Jousikin kyllä jo on luovuttanut hetki sitten, ehkä joku parempi rajoitin...


Sisäänpäin ei kyllä tarvi mennä, etupyörää ei tarvi kääntää mihkään jos meinaa ettei ota tosissaan johonkin kiinni.


Takapää pohjaanlyöntikumia vasten, no broblemo, jää lokarin sisäkylkeenkin tilaa ainakin aamuleh... ei nyt sentään, lidlin mainoksen verran.



86....


Takapäässä sais olla kyllä enemmän ulostuloja kun iskareissa varmaan vielä varaa, löytyykö tästä pikkuhiljaa viilailemalla sitä yhtään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.05.2011, 20:27
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Minkä kokoset nuo kummit on?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.05.2011, 20:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Minkä kokoset nuo kummit on?
Liian pienet
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.05.2011, 21:07
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Liian pienet


Puhu pukille, tää on viäki työmatka-auto ja siihen riittäköön noi 31"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.05.2011, 00:49
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus


No nyt tulee huonojen kuvien kavalkaadi, tässä ekana helmapalkkia alta kuvattuna, mukavan tasainen pohja tuli.


Tähän kuuluu sitten vinssi.


Tuli oikein hyi fiilis kun on työmaalla koneistamassa työajan ulkopuolella, mutta tähän se vinssi tulee kiinni.


Ei viitsi tuota vinssipetiä ihan millin pelliin laittaa kiinni niin kehittelin tohon koripalkin sivuun tämmöstä vahviketta hieman.


Simpukan ja koripalkin välissä olevan alumiinisen spacerin korvasin tämmösellä painavammalla osalla.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.05.2011, 21:27
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus


no joo, vähän lisää puskuria

Vinssipeti 6mm putki 50x50x3 ja vahvikelevy 3mm pelliä, paino ajatuksen verran vähemmän kun orggispukuri ja vanha siipikarjarauta yhteensä.



keulapala ei tässä ole ihan paikallaan, vinssipeti on 5mm ulompana kun maski eli no hätä.


Vetolenkit on samaa sarjaa kun takapuskurissakin, kanttaus niissä sopi kyllä hyvin tohon tuen ja puskuriputken kulmaan mutta rumasti sojottavat ylöspäin, täytyy ennen maalausta antaa vähä pillikuumaa niille.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Käyttöauto max.700€ R4p1d0 O/M/V Ajoneuvot 3 12.05.2010 18:00
Ostetaan käyttöauto teamosmo O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2009 21:01
Myydään käyttöauto x 2 osatauno O/M/V Ajoneuvot 4 06.11.2008 17:02
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 11 04.10.2008 09:46
O: Käyttöauto panzer O/M/V Ajoneuvot 7 28.01.2008 21:16


Sivu luotu: 23:30 (GMT +2).