![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
J E E P ! (kaiki muut on kopioita) Toyotan kanssa oli liian helppoo, aina pääsi ajamalla kotiin. Joutuu olee paljon enemän kotona kun ei tarvii olla korjaamassa autoa. Ajatelkaa nyt omalle kohdallenne. Niin. Nyt kun vuosi tojotoitu, niin oli aika siirtyä takasin JEEPPEILYYN x-JH-AP off road on the rocks http://koti.mbnet.fi/off-road
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| V: Hyvät Mudzillat 33" / 13.5 ---> 35" (merkki) | Vilkutin | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 06.05.2006 18:46 |
| HJ:n merkki valo??? | Nippe | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.04.2004 21:57 |
| merkki rakkautta!!! | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.02.2004 15:27 | |
| Merkki ja malli | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 19.01.2004 08:19 |
| Mistä se '@' merkki tulee? | MäIte | Software | 7 | 27.04.2003 13:58 |