Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.02.2004, 21:29
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 975
Perusasetus

J E E P ! (kaiki muut on kopioita)
Toyotan kanssa oli liian helppoo, aina pääsi ajamalla kotiin.
Joutuu olee paljon enemän kotona kun ei tarvii olla korjaamassa autoa.
Ajatelkaa nyt omalle kohdallenne. Niin.
Nyt kun vuosi tojotoitu, niin oli aika siirtyä takasin JEEPPEILYYN

x-JH-AP
off road on the rocks
http://koti.mbnet.fi/off-road

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
V: Hyvät Mudzillat 33" / 13.5 ---> 35" (merkki) Vilkutin O/M/V Renkaat ja vanteet 3 06.05.2006 18:46
HJ:n merkki valo??? Nippe Tekniikka & Jutustelu 11 26.04.2004 21:57
merkki rakkautta!!! Tekniikka & Jutustelu 0 27.02.2004 15:27
Merkki ja malli Tumi Tekniikka & Jutustelu 25 19.01.2004 08:19
Mistä se '@' merkki tulee? MäIte Software 7 27.04.2003 13:58


Sivu luotu: 08:29 (GMT +2).