Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.04.2011, 20:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Myyty

Vaihdatko tuon ilman laatikkoa olevan moottorin 40:n laatikkoon?

Myyty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.04.2011, 20:26
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Siis 410:n laatikkoon?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.04.2011, 10:37
Poor:n Avatar
Poor Poor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Hämeenlinna, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Vaihteistolle ei tarvetta, jakolaatikolle ehkä...
__________________
---------------------------------

-Son siinä niin ku isä äireen selijäs-

---------------------------------
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.02.2013, 22:50
Poor:n Avatar
Poor Poor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Hämeenlinna, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Oliskohan taas näiden aika koittaa löytää uusi omistaja. (Ketjusta poistettu muutamia aiempia uppausviestejä).
__________________
---------------------------------

-Son siinä niin ku isä äireen selijäs-

---------------------------------
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2013, 21:52
Poor:n Avatar
Poor Poor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Hämeenlinna, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Ulöstetaans taas...
__________________
---------------------------------

-Son siinä niin ku isä äireen selijäs-

---------------------------------
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.03.2013, 09:59
butcheri:n Avatar
butcheri butcheri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 82
Perusasetus

myytkö pelkän vaihdelaatikon erikseen? hinta?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.03.2013, 14:00
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Minä voisin ostaa kannen oheistarvikkeineen, jos myyt erikseen?
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 24 VDC moottorit KAS O/M/V Muut 4 24.05.2010 14:39
Toyota F, 2F & 3F moottorit Kysyjä Tekniikka & Jutustelu 6 06.04.2010 22:16
Myyty Toyota 2T ja 4k -moottorit Poor O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 11.05.2009 21:01
2L- ja 2L2-moottorit Tekniikka & Jutustelu 0 03.10.2007 17:36
M: sj moottorit O/M/V Muut 0 25.11.2004 23:17


Sivu luotu: 10:46 (GMT +2).