![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hieman hankalassa asennossa olevat ja syöpyneet rasvanipat.... Ei mee alapalloon vazeliinjiä ei, ei vaikka kuinka voimasanailee ja koittaa yhdellä kädellä olanyli kiertäen kurottaa nipanpäähän ja toisella kädellä painaa rasvaa rässistä joka on jalkojen välissä epämääräisesti kiinni...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Paratiisin ilmoitusaika alkanut, ja mä en pääse....
|
||||
|
||||
|
Ittuuu... Taas kipeänä, eihän tämä ole kuin 4.kerta marraskuun lopun jälkeen. Millä tämän poes sais
|
||||
|
||||
|
Raha, siis sen puute.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Sisätautilääkäri, joka haluaa että kirurgi puukottaa mua kaulaan.
|
||||
|
||||
|
Tulevat hyttyset.......yhden jo tapoin tänä vuonna siis.....
T:Pörö Viimeksi muokannut nana : 18.04.2011 18:52 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |