Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.02.2004, 10:05
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Olisi pitänyt äänestää molemmat, kun toisessa on ja toisessa ei, pistin silti että ei. Minulla on toi koukkuhomma nyt väärinpäin, eli pitkäperäisessä on koukku ja lyhytperäisessä ei ole. Mitä pidempi peränylitys, sen pahemmin koukku haittaa maastossa ja hakkaa hirveällä ryskeellä kinkamiin kiinni. Meinasin alkutalvesta jäädä kuorman kanssa kiinni tieojan ylityksessä, kun koukku alkoi kantamaan jäisessä maassa keventäen takapyöriä ja etupyörien alla oli jäätä. Meni onneksi juuri ja juuri yli koukku kelkkana perän alla. Ilman nastoja olisi jäänyt siihen.

Koukuttomuus voi olla myös verojuttu. Tässä veroparatiisissa kuorma-auton käyttövoimavero n. kolminkertaistuu, jos on perävaunun vetokytkin.


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vetokoukku vilmur Tekniikka & Jutustelu 5 19.02.2009 19:01
Vetokoukku Niko Tekniikka & Jutustelu 9 16.01.2006 14:33
vetokoukku Tekniikka & Jutustelu 3 10.10.2005 21:49
M: SA-vetokoukku Tumi O/M/V Muut 0 18.06.2005 11:04
M: LJ vetokoukku pee O/M/V Muut 7 26.03.2005 17:36


Sivu luotu: 18:06 (GMT +2).