![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
hiiitolainen kun loppuu jus tolloin 23.4 visasta virta eikä tässä nytten ole oikein muutenkaan liikaa rahaa ole ja pitäis volvoon rakentaa se taka kardaani uusiksi että se kestäis 6x6 vetoisena ei oikein etene etuvetona maastossa
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mites uusi tulli ilmoitus tulostetaanko kaksipuoleisesti A4 vai vanhaan pieneen A5 kokoon? Joka esimerkissä on erilailla tai ei mainittu tulostusvaatimuksia. Faijalla oli kyllä joku malli mikä oli A4.
Lappu ohjeilla http://saimaanseutu.info/images/stories/rus_decl.pdf Toisetkin ohjeet http://www.kaakonnettipalvelu.fi/eas...smalli2011.pdf Kuinkas muiden remontit etenee? Oma on vaan venynyt ja hidastunut kun tuli joku hemmetin lihasrevähdys viime perjantaina kun jakolaatikkoa niputin. Eka yllätys remppa oli kun piti ruveta shimmaamaan jakolootan takalähtöä että pysyi ees öljyt sisällä. No seuraava ongelma ilmeni sitten raidetangon päitä tarkastaessa. Klappia oli ja toinen raidetangonpää olikin löysällä mutta onneks siin oli sokka. Eipä vaan ollut siitä koko klappi vaan heilui koko napa. No ei muuta kun paloiksi ja ylälaakeri siellä olikin hapoilla, samoin 4x4 labsin varren tappi oli hakkautunut väljäksi navan reikään. No ei muuta kun vakiovarresta rälläkällä tappiosa irti ja velipoika sorvaten sovitti sen labsin varteen. Sama juttu on aikaisemmin tehty toiselle puolelle kun tappi katkesi. Samalla kun napa oli irti sai vaihdettu uuden 2 huulisen hipo vetarin stefan ja rasvattua murroksen. Perä olikin täynnä vaseliinia kun vanha stefa oli vuotanut kumpaankin suuntaan. Kiroilin myös näitä nykyajan raidetangon päitä kun ei ole rasvanippoja. Kohtuullisen uusi rtp oli jo ihan jäykkä ja kuiva. Porasin sitten kaikkiin reiät rasvanipoille ja johan rupesivat elämään ihan eri tavalla kun rasvasi ne. Nyt sitten vihdoin pitäisi olla valoa tunnelin päässä ja tänään olisi toiveissa saada auto tallista ulos ja testiin. Peräöljyt kun vaihtaa ja jarrut ilmaa niin sitten ei olekkaan kuin valojen suuntauksen tarkistus ennen leimayritystä. Uuden käsijarrun kanssa tietty voi tulla ongelmia mutta toivottavasti ei. Pääsisi jo torstaina vaikka sinne leimalle että jäis vielä perjantai varalle tälle viikolle. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kaks puoleine kopioitu A4 kynällä kirjotetulla allekirjotuksella tän päivän toimiva toimiva ratkasu, toki ei tiedä millo muuttavat systeemin
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
OK. Eli saa muuten olla valmiiksi täytetty tietokoneella. Saakohan myös päivämäärän täyttää käsin? Silloinhan noita valmiiks täytettynä lappuja vois printtailla vaikka kuinka paljon varalle.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ite oon tehny 10satsin noita just kerralla ni ei tarvi aina olla täyttelemässä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Leima saatu tänä aamuna. Vain 80 lätkä puuttui, valot oli vähän miten sattuu ja jarruletkulle pitää laittaa lisäkiinnitys. Pääsee nyt vihdoin sitten varustelemaan autoa reissua varten
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
NORT:in Pääsiäis safari 23-24.4 | JV73 | Tapahtumat | 32 | 29.05.2011 10:25 |
PäHäMa safaria venäjälle pääsiäisenä 20 - 24.3.08? | mikjus | Tapahtumat | 76 | 05.04.2008 22:49 |
SAFARI 20.3-24.3 Venäjälle(pääsiäinen) | ORR | Tapahtumat | 39 | 30.03.2008 01:53 |
PäHäMa itsenäisyyspäivän safari venäjälle 5-9.12 | mikjus | Tapahtumat | 114 | 17.12.2007 20:09 |
Pähäma hardcore VENÄJÄLLE. | tapsa4x4 | Tapahtumat | 98 | 07.10.2006 13:56 |