![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mistähän päin kemiä nuita telastoja saa. saisko yhteys tietoja ja hintaa
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Torniontie 8, 94450 KEMINMAA Puhelin (016)280370 GSM 0400-892953 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pari sataa pyysivät joku viikko sitten.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
onko sillä mitää merkitystä että kummassa päässä vetopyörät on?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kai sillä on kun ne tuonne etteen niin monesa tehastekosesa laitteesa on laitettu. Toimisko alusta pidon ja joustojen kannalta paremmin ku telaa ei vedetä kireällä alustaa vasten. Jos taas alusta ei elä ollenkaan niin liekkö sitten mitään väliä?
|
|
#6
|
|||
|
|||
m4a8cs
Latukoneissa on takana vetorullat,ainaskin saksalaisissa .
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
pitäs osia haalia kasaan että voi alottaa saman tyyppistä telakonetta mutta aluksi pelkällä etuvaunulla. |
|
#8
|
|||
|
|||
etuveto koska...
Jossain foorumilla pohdittiin myös tätä vetotapaa ja lopputulema oli että tela pysyy paremmin päällä kun se pidetään yläpuolelta kireällä. Maatavastenhan ei niin väliä vaikka hieman löysällä onkin, tuskin se sieltä pois pomppaa.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Toisaalta, mikäs sen telan siellä yläpuolella kampeaa pois paikaltaan? Vrt. kanto/kivi kääntäessä siellä alapuolella...
|