Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.04.2011, 13:29
HekaNRT HekaNRT ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.09
Sijainti: Leppävirta
Viestit: 36
Perusasetus

Tehääs tännekkii pieni tilapäivitys. Eli rakkine katsastettu onnistuneesti alustamuutoksille ym. Katsastus itessään oli kuin normaali vuosikatsastus ilman mitään turhia ihmettelemisiä. Jaksoi vaa ettiä konttoria missä oli oikeella asenteella oleva inssi mitään ylimääräsiä lappuja en tarvinnu mukaan.

Varmaan vaikutti myös hitsauspätevyys lappu jossa magin levyluokat tuli ilmi. Siihen tuntui loppuvan kiinnostus tutkia miten mikäkin on kiinni

Kuva virityksestä löytyy proviilista. Jonkinlaisen projekti kertomuksen tuosta olis saanu jos ei allekirjoittanu olis keskittyny oluen juontii nii paljon vaa olis kehannu ottaa kameran joskus mukaan pajaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.04.2011, 13:53
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HekaNRT Näytä viesti
Tehääs tännekkii pieni tilapäivitys. Eli rakkine katsastettu onnistuneesti alustamuutoksille ym. Katsastus itessään oli kuin normaali vuosikatsastus ilman mitään turhia ihmettelemisiä. Jaksoi vaa ettiä konttoria missä oli oikeella asenteella oleva inssi mitään ylimääräsiä lappuja en tarvinnu mukaan.

Varmaan vaikutti myös hitsauspätevyys lappu jossa magin levyluokat tuli ilmi. Siihen tuntui loppuvan kiinnostus tutkia miten mikäkin on kiinni

Kuva virityksestä löytyy proviilista. Jonkinlaisen projekti kertomuksen tuosta olis saanu jos ei allekirjoittanu olis keskittyny oluen juontii nii paljon vaa olis kehannu ottaa kameran joskus mukaan pajaan
Onko tuo kippuroille muuttaminen perkeleenkin iso homma? Mietin, että kun omassa on tuo runko aika rapsakka ja korin irrotukseen alkaa, niin kannataiskohan tuota kierrejousille muuttaa samalla? Onko siinä mitään järkeä, eli onko vaivan arvoista? Mitä hintaluokkaa mahtaa olla tukivarret jos jostain löytää? Tarviis varmaan sitten ammattitaitoista hitsaajaa kunnon vehkeillä tuohon akselin päähän hitsailuun?

Kertokaa, niin tiiän sitten, että kannattaako eis haaveilla

Niin ja tuli vielä mieleen, että minkä vehkeen jouset tuli laitettua? Iskarit?
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.04.2011, 18:18
HekaNRT HekaNRT ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.09
Sijainti: Leppävirta
Viestit: 36
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti
Onko tuo kippuroille muuttaminen perkeleenkin iso homma? Mietin, että kun omassa on tuo runko aika rapsakka ja korin irrotukseen alkaa, niin kannataiskohan tuota kierrejousille muuttaa samalla? Onko siinä mitään järkeä, eli onko vaivan arvoista? Mitä hintaluokkaa mahtaa olla tukivarret jos jostain löytää? Tarviis varmaan sitten ammattitaitoista hitsaajaa kunnon vehkeillä tuohon akselin päähän hitsailuun?

Kertokaa, niin tiiän sitten, että kannattaako eis haaveilla

Niin ja tuli vielä mieleen, että minkä vehkeen jouset tuli laitettua? Iskarit?
Omien kokemusten perusteella ei kannata alkaa projektiin ellei oikeesti ole kyllästyny elämäänsä

Paljon joutuu ettimään ja tekemään osia. Jousilautaset, korvallisia ym sorvaamista ja hieromista... Ja mittailu ym miettiminen päälle jos ei aikasemmin ole tehnyt vastaavia rakennelmia = PALJON menetettyä vapaa aikaa..

Mutta siis tästä omasta sen verran että muutamalla satasella löysin tukivarret ja niiden kaveriks uretaanipuslasarja. Iskareiksi Ranchon rs9000 12" iskulla. Jouset on peräisin volvosta. Panhardeista en vannomaan mene mistä ne on peräisin mutta vahvat ne on. Ja siihen puolen vuoden aikana monta rakentelu iltaa päälle alkoi olla vempele nipussa. Tietysti kaikkea muutakin tuli tehtyä alustan lisäksi. Positiivinen mieli kaiken jälkeen kuitenkin jäi, alusta toimii pehmeästi ja joustaa lajinsa. Maantiellä erinomainen kulkemaan jopa noilla 37 creepyillä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muutoskatsastukseen muutoksia 1.1.2010 fj40 Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2010 21:35
Meneekö prkl suikka muutoskatsastukseen riude Tekniikka & Jutustelu 13 28.08.2006 07:19
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
Ozi-Apua? A45 Tekniikka & Jutustelu 19 03.10.2005 10:36
apuja bj muutoskatsastukseen tare Tekniikka & Jutustelu 7 09.09.2004 12:57


Sivu luotu: 16:12 (GMT +2).