Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.04.2011, 13:31
Bullet Bullet ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 06.02.06
Sijainti: Kolla
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kun en tuota tiennyt, niin ...
Minulla on ollut Suzuki SJ413JX arkiajossa noin 24 vuotta, vuodesta -87. Uudesta asti ajettu joka vuosi vähintään kerran, joskus kolmekin, Etelä-Suomesta Pohjoiseen vaellukselle ja Jäämerelle kalaan sekä koluttu Pohjoisen tuntureita sellaisen päivämatkan päähän tiestä, jonne auton on voinut jättää odottelemaan kävelyreissulta paluuta. Nuo pitkätkin siirtymät ovat olleet nautinto, kunhan on ottanut kaiken loman kannalta ja malttanut pitää nopeuden jossakin 80 km/h tienoilla. Samoin arkiajoissa ei ole yhtään haitannut sen pienuus tai lyhyys tai huonoiksi haukutut ajo-ominaisuudet. Minä pidän siitä autosta. Se on paras auto, mitä minulla on koskaan ollut.
Koko auton historiassa ei ole korjauksiin tarvinnut rahoja laittaa ruostehitsauksia lukuunottamatta. Se on ollut herkkä ruostumaan, mutta olisikohan yksi pyöränlaakeri ja laturin hiilet ainoat eteen tulleet vaihdetut osat. Kaikkihan riippuu käytöstä ja tarpeista, mutta edelleen tuo vanhanmallinen Suzuki on minun mielestäni auto, joita saisi vieläkin olla tuotannossa. Nyt vanhemmiten ajelen kuitenkin Range Roverilla, koska jäykistyneet jäseneni on sinne helpompi tunkea, vaikka sen ajajan paikalle meno onkin melko ahdasta.

Vastaa lainaten
Vanha 05.04.2011, 17:00
ic hilux ic hilux ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 17.08.09
Sijainti: harjavalta
Perusasetus

kyl hiluksi on ain hiluksi.itel ollut kaks hilua ja nyt lj-70:nen niin kyl hiluksi on ollut parempi.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvo Laplanderin hankinta Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 27.08.2008 08:14
Osakasko hyvä hankinta joker Tekniikka & Jutustelu 2 18.08.2007 08:40
Veten -87 hankinta Vuosimallit 1984-1996 22 09.11.2004 11:50
Vanhan rangen hankinta? Tekniikka & Jutustelu 20 19.03.2004 22:27
Veten hankinta Vuosimallit 1984-1996 11 05.09.2003 07:28

Sivu luotu: 01:56 (GMT +2).