![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() eroja ainakin polttoöljyssä huomattavasti. erään nykyään jo merkittävän polttoaineen myyjän polttoöljy on ihan mitä sattuu. useita kymmeniä työkoneiden pumppuja viime talvena ja myös tänä talvena ja aina kysellessä ollut sama aineen toimittaja. erityisesti talvilaatu. aivan liian kuivaa ja jo 3000tunnin käytön jälkeen kobelcon nestepää näytti kuin olisi hiekkapaperia käytetty. ennen pystyi paljain käsin työskentelemään mutta nykyään pakko olla kumihanskat. suosittelen lisäaineiden käyttöä myös dieselin kanssa. esim red linen rl2 on jo monen vuoden kokemuksella hyvää tavaraa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus | gikseri | Maasturiprojektit | 25 | 19.08.2011 09:34 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
Euroopan karttoja Oziin? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2007 21:51 |
Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
C5 euroopan malli | C5 | 1 | 28.05.2003 06:22 |