![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
----------------------------------------------------------- Belarus,se ainoa oikea tankki Хочешь мира ?- готовься к войне! ---------------------------------------------------------- Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry ---------------------------------------------------------- |
|
|
||||
|
||||
|
Kuukausi lähtöön, eikä aiinakaan mulle oo vielä ilmautunu apparia.
Jos jollain on tuonne ajankohtaan passit ja tiketit, eikä muuta tekemistä, niin kyytiin mahtuu. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Siitä muuten tuli viimeksi vuokrasumma takasin, kun ei kertaakaan käytetty... Kelles kaikille mie puolestaan unohin maksaa? Ex Mr KingCabille ainaki...
|
|
|
||||
|
||||
|
Joko mennään? Viimeksi muokannut Viipo : 22.04.2011 16:22 |
|
|
||||
|
||||
|
Perskele, taitaa kaikki teloa uutta maalia pintaan .Mie kuulin että keltanen kelluu paremmin, mutta löytääkö tuota viipon autoa kouvujen seasta ,komia siitä kyllä on tullu.Ompahan venäjän tullissa uteliaita tullimiehiä. Mikäs muuten appari tilanne, mulle lähtee Mika kyytiin,Neksu kai piiparille ja Antin kyytiin Jaska.
|
||||
|
||||
|
Mä nyt en sit varmastikkaan lähe!
----------------------------------------------------------- Belarus,se ainoa oikea tankki Хочешь мира ?- готовься к войне! ---------------------------------------------------------- Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry ---------------------------------------------------------- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| GPS kartat venäjälle? | Ellunkana | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.12.2010 07:52 |
| 15-10-2010 Venäjälle | RAF | Tapahtumat | 54 | 08.11.2010 20:08 |
| venäjälle tankkaamaan | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.08.2004 17:21 |
| VENÄJÄLLE DA DA!!! | LaaLaa | Tapahtumat | 0 | 07.05.2003 14:12 |
| Venäjälle? | Tumi | Tapahtumat | 0 | 22.01.2003 17:59 |