![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kiitti linkeistä, noista molemmista on tuhannesti enemmän apua kun heinzin reseptistä 57.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() takapuskuria uutta käpistelin nyt kun hitsikonekkin taas pelaa, diodinvaihto siis onnistui. kävin ostelemassa väähn putkea, en tosin löytänyt sellasta kun olisin halunnut mutta kaippa se nyt tostakin... 100x4x2.5 on värkkinä ja täytyy järkeillä vähän millaset päät siihen tekis, samoin vetolenkit on vielä täysi arvoitus, ehdotuksia saa heitellä ilmaan... orkkiskiinnityspisteisiin tein tommoset laput johon tulee ptäkä neliöputkea ja koukun kiinnityspultit ajattelin kanssa hyödyntää samalla tähän tueksi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei olisi pahitteeksi jos tuon takarungon pään aukaisisi neliöpalkin mentäväksi ja hyödyntäisi sopivankokoista putkea sinne sisälle vielä aputueksi.
Vetokoukun kiinnitysreikiä - mieluiten kaikkia neljää per puoli - kannattaa ja oikeastaan pitääkin hyödyntää jos puskurilla meinaa johonkin nojata. Muuten tuo takapään poikkituki taipuu ja murtuu jostain kohti jos tulee vähänkin isompi isku alhaalta viistosta. Nimimerkillä kokemusta on. Omaan puskuriin en aikanaan tehnyt tukia jotka ottaa sivusuuntaiset voimat vastaan edemmäs koripalkissa (siinä takapyörän kaaren loppupään kohdalla), mutta melkein kannattaa tehdä; suoraan takarenkaan taakse tuleva pysty- tai sivusuuntainen tälli ei aiheuta silloin niin julmaa vääntörasitusta tuonne kiinnikkeisiin. Painoa ei juuri tule lisää, mutta tukevuutta senkin edestä. Jotenkin tähän malliin: http://www.ericsxj.com/corners.htm |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep ISORY |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
latan toiseen päähän on tehtynä jo putki mikä tukee se kaaren puoleisen pään, "runkoaisan sisään putki".. emmätiä tuoko se tullessaan vastavaa lukuutta enää sitten, ei kaikesta saa liian jäykkää tehdä, johonkin on jätettävä se joustokohtakin, ja tollasenaan puskuri onvielä hieman kevyempi kun alkuperäinen, ja niin sen on myös pysyttävä, tää auto on laihiksella. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Entäs jos upottaisi latan pätkän (<- jossa sakkelille reikä) puskuri palkkiin siihen lattaraudan päälle pystyyn, niin sais vahvan vetopisteen...
__________________
Jeep ISORY |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ajattelin ensin tuovani ton kiinnitysputken läpi puskurista ja sen päähän laittavani
tämmösen mutta ajattelin sen olevan liian kovatöinen noi kaikki kiinteät hitsatut ohkasesta pellistä tehdyt korvat on vähä aina semmosia vääntymään taipuvaisia joten jos semmosen laitan niin siitä tulee pulttikiinnitteinen että sitä voi sit korjailla. Viimeksi muokannut Rytari : 02.04.2011 18:41 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |