![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
vuosiviisumikyllä ton haminastakin 2 viikossa saa ainakin japi-matkoilta näillä näkymin auto nousee ja muutenkin kerkeää laitella ja taitaa tulla perhe loma jotta pääsee reissuun eli lapset mukaan ! no sitten menen niiden ehdoilla ja ajelen vaikka sitten perästä? no vielä kerkeää moni asia muuttua!
__________________
EASTCOAST OFFROAD |
|
#2
|
||||
|
||||
|
http://www.eaststar.fi/hinnasto
Saa päivässä kun maksaa 90 euroa lisähintaa. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Voin olla Krisselle apinana... jos saan oman ajoon, niin ei silloin kumminkaan... mutta vielä on aikaa suunnitella...
__________________
EASTCOAST OFFROAD RY LAATOKAN KIERTÄJÄT RY No life, no friends, just motorsport.. On and Off-road!! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Valitan. Joutuu jättämään tämän seikkailun väliin
Toivottavasti vielä kesän aikana jokin vakio safari lähtis venäjälle. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kalenteria tutkailtu ja mahdollisesti kerkiäis kuitekii leimaamaa ton uljanovskin orin, mikäs on ruoka politiikka ?? Juomat löytyy paikallisesta kyllä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
nuotiossa makkaraa grillissa pihviä laukusta leipää taskusta kossua. varmaan joutuu ottaa suomesta eväitä mukkaan. meillä on retkigrilli mukana missä voi pihvit paistaa.
näillä näkymin 28.4 aamupäivästä rajan yli ja 1.5 iltapäivällä tullaan pois |
|
#7
|
||||
|
||||
|
jos to 28.4 12.00-13.00 olis kolmosella tapaaminen venäjän puolella ja siitä kohti tolvajärveä.
(tohmajärvellä 11.00) la kanava 12 soittaa saa 0505699240 Viimeksi muokannut hj : 16.04.2011 01:59 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vappu | Skorpioni | Chit-Chat | 45 | 05.05.2008 21:34 |
| SAFARI 30.4x4.5eli vappu-helatorstai(ROSSIJA) | ORR | Tapahtumat | 3 | 20.04.2008 12:00 |
| Lahdessa vappu ajelijoita? | Erppa | Tapahtumat | 32 | 07.05.2007 12:37 |
| Vappu terveisiä !!!!!!!. | Rassi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.05.2004 06:34 |
| Vappu ei ole kristillinen juhla! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:01 |