Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.03.2011, 11:11
mikkou mikkou ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Mojacar/ES
Viestit: 15
Perusasetus

Myydään

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Te€mu Näytä viesti
löytyykö sulta lj etuperää+ sisältöä
löytys

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tikkukuski Näytä viesti
olisko lj:n tankkia ja imuputkia ja polttoaineanturia??
löytys myös

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja beejii45 Näytä viesti
tiisseli runneriin moottorin apulaitteet? Öljypohja ja piccup? syyläri tiisseliin?
diisseli runneriin ei ole enää konehuoneeseen/voimansiirtoon miitään. kaverilta saattas löytyy, kysäsen..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja beejii45 Näytä viesti
hi-lux 06 ylöspäin mitään osaa?
noin uusiin ei löydy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeeVee Näytä viesti
Löytyykö Runneriin kuskin oven lasia?
sekä ykkös että kakkoskoppaseen löytyy.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Issu Näytä viesti
Runnerin oikea takavalo vanhempi eli alle -91 ? (siis ilman pakkivaloa)
mulkasen huomena onko pakkivaloton


koitan pähkäillä noille hintoja.
tarjotakin saa

tossa jotain kuvia.
poliisi terranosta ei kannata kysellä peltiosia...


















Myydään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.03.2011, 18:39
Finderi:n Avatar
Finderi Finderi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 303
Perusasetus

ykkösterranosta vielä


Tankin lisäksi kyselisin lokasuojien (muovisia) levikkeitä ja takapuskuria, miten löytyy?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.03.2011, 18:46
MankoLJ:n Avatar
MankoLJ MankoLJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 16.10.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland
Viestit: 396
Lightbulb

Missähän kunnossa olisi BJ73:ten taitettavat etuikkunat? Ja mitä kustantaisi?
Itellä kun on IHAN läpimätä...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.03.2011, 19:21
Land Cruiser:n Avatar
Land Cruiser Land Cruiser ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 174
Perusasetus



Onko tuossa kuvassa näkyvä kojetaulun "kyhmy" kaltevuusmittari ym.lisämittari??? paljonko pyynti sille jos on???
__________________
-LandCruiser EI OLE "Lantikka"-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.03.2011, 16:49
mikkou mikkou ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Mojacar/ES
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Finderi Näytä viesti
Tankin lisäksi kyselisin lokasuojien (muovisia) levikkeitä ja takapuskuria, miten löytyy?
iteltä ei, mutta naapurikylästä saattas löytyä ehjät levikkeet ja suora puskuri. siel on kyllä välillä hiukka ihmeellinen hinnoittelu... tankkia sieltä jo kyselin ja kustantaa rahteineen satasen luokkaa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MankoLJ Näytä viesti
Missähän kunnossa olisi BJ73:ten taitettavat etuikkunat? Ja mitä kustantaisi?
Itellä kun on IHAN läpimätä...
molemmissa tais olla käyttökelposet. toinen olis vielä vapaana 130€

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Land Cruiser Näytä viesti

Onko tuossa kuvassa näkyvä kojetaulun "kyhmy" kaltevuusmittari ym.lisämittari??? paljonko pyynti sille jos on???
juu, kaltevuudet ja korkeus merenpinnan tasosta. 30€?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.03.2011, 18:23
Land Cruiser:n Avatar
Land Cruiser Land Cruiser ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 174
Perusasetus

Kaltevuusmittari


Laitoin YV:tä
__________________
-LandCruiser EI OLE "Lantikka"-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.04.2011, 20:37
Finderi:n Avatar
Finderi Finderi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 303
Perusasetus

osia alkaa siis löytyä Terra ykköseen


Jos vaan kampe on asiallista, niin kiinnostaa toki. Aiheuttaako paljon vaivaa jos vielä sais arvion tankin "ruosteprosentista" sekä puskimen ja levikkeiden hinnasta...varsinkin tuon tankin hankinta uutenakin rapakon takaa saattas olla myös hyvä vaihtoehto.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Nissan, Toyota, ym. osaa blomi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.01.2010 20:30
Myydään Hilux ln110/4runner osaa Nitsi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 22.10.2009 00:10
Ostettu Nissan King Cap osaa rulez O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.09.2009 18:21
Ostetaan Nissan Kc:hen lavakaari (vm-88 D21)+Muuta osaa Rotta-Racing O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 27.04.2009 12:49
Nissan TD25 alakerta, ym osaa jura O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.05.2008 12:14


Sivu luotu: 15:31 (GMT +2).