![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt en ymmärrä mitä haet ? Tarja tuskin osallistuu käytännön järjestelyihin mutta kyllä hän isot suuntaviivat määrää. Eli mennäänkö reittilennoilla vai yksityiskoneella.
|
||||
|
||||
![]()
Tuohan on aivan sama mihin joku lesbos lentelee. Kansa päättää ja pomot tekee parhaansa pysyäkseen itse duunissa.
Henk.koht vituttaa, kun aloitin kakarana röökinpolton, koska taas on hirveet vierotusoireet heti kun vähänkin tilanne muuttuu suuntaan tai toiseen. Röökilakko päättyy joko sopimukseen tai irtisanomiseen, itse lakko kestää viikosta kahteen ja sen jälkeen pitää ainoastaan muistaa ettei ole narkkina enää, ainakaan röökiin. Niin mitäpä tekisinkään vuoden päästä 1500 egellä? Josko asentaisin huoltoautooni takapenkin pariksi kolmeksi vuodeksi, niin vois taas toisinaan kuskailla kyydin tarvitsijoita... ääh... en ainakaan osta menttooliröökiä kokorahalla.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |