Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.03.2011, 18:49
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

en tiiä onks kui tuttu/vanha linkki mut toi on aika kätevä linkki netissä surffata noita karjalan karttoja läpi
http://www.karjalankartat.fi/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.03.2011, 20:34
JV73 JV73 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.11.05
Sijainti: Ulvila, Finland.
Viestit: 1.253
Perusasetus

Porin porukka yrittää olla torstaina Lahdessa 16 aikaan, vois vaiks soittaa mis nähdään? mites ne migreeni paperit oliko niissä jotain uutta? joku jotain huhua levitteli?
__________________
WWW.RASKAS.FI
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.03.2011, 20:37
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

migreeni on entisellään tulli selvitykset muuttui vuoden vaihteessa
http://saimaanseutu.info/images/stories/rus_decl.pdf
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.03.2011, 20:41
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Ohje: http://www.kaakonnettipalvelu.fi/eas...smalli2011.pdf

Ja laput vaikka itse tulostaen: http://www.customs.ru/common/img/upl...claration7.pdf

Viimeksi muokannut Lehis : 28.03.2011 20:44
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.03.2011, 12:46
_Tero_:n Avatar
_Tero_ _Tero_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.09
Sijainti: Järvelä
Viestit: 795
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JV73 Näytä viesti
Porin porukka yrittää olla torstaina Lahdessa 16 aikaan, vois vaiks soittaa mis nähdään? mites ne migreeni paperit oliko niissä jotain uutta? joku jotain huhua levitteli?

Joo soitellaan torstaina ni pidetään reffit täs jossain
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.03.2011, 18:51
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Hyvää matkaa vaan kaikille! Kateellisena täällä kärvistelen ja hakkaan berttaa leimakuntoon Tässä hieman maistiaisia Faijan reissusta viime viikonlopulta kurkijoen korkeudelta. Valkoista kultaa ainakin riittää





Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.03.2011, 18:54
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Hyvää matkaa vaan kaikille! Kateellisena täällä kärvistelen ja hakkaan berttaa leimakuntoon Tässä hieman maistiaisia Faijan reissusta viime viikonlopulta kurkijoen korkeudelta. Valkoista kultaa ainakin riittää
Siinä saa mogilla ja volvoilla ja jopa tojotilla reuhata tovin, että pääsee tieltä maaston puolelle

Hyvää reissua ja muistakaa ottaa kuvia, niin me avuttomat voidaan sitten kateellisina täällä netissä fiilistellä
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.03.2011, 19:16
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Pistakaa mulle torstai iltana vaikka tekstarilla paikkatieto leiripaikasta, kunhan olette päättänyt kuinka pitkälle ajatte. Ilmestyn perjantain aamusta leiriin- akselit ehjättynä ja varavetarit pakattuna...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.03.2011, 10:41
_Tero_:n Avatar
_Tero_ _Tero_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.09
Sijainti: Järvelä
Viestit: 795
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KooPee Näytä viesti
Pistakaa mulle torstai iltana vaikka tekstarilla paikkatieto leiripaikasta, kunhan olette päättänyt kuinka pitkälle ajatte. Ilmestyn perjantain aamusta leiriin- akselit ehjättynä ja varavetarit pakattuna...
Selvä homma
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jumissa.com Talvisafari Kalannissa Su 13.2.2011 Marcus78 Tapahtumat 18 18.02.2011 16:37
FJDC:n Talvisafari Mäntsälä Jatila LA 15.1.2011! ImacInnes Tapahtumat 36 20.01.2011 11:23
Jumissa.com talvisafari Kalannissa 21.2 Marcus78 Tapahtumat 40 24.02.2010 16:51
TALVISAFARI JUUASSA 06.01.2007 TML Tapahtumat 20 09.01.2007 12:32
O: 35" loppuun ajetut renkaat O/M/V Muut 0 05.07.2005 08:02


Sivu luotu: 17:58 (GMT +2).