Jopas tämä kuraläppäropleema onkin monimutkainen juttu! Ihan kuin alleajosuoja ei olisi ollut riittävän hankala tapaus.
Momentin 20 kohta 5. on minusta kyllä niin selvä, ettei sen perusteella pitäisi olla tulkinnanvaraa. Pitää näyttää ko. kohtaa äijälle, kun sitä seuraavan kerran näen; katsotaan mitä sanoo. Kokemus vain on, että asiakas jää katsureille kakkoseksi.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja panzer
On se kova puhumaan !!!!!!!!!!!
Olihan se nyt mahastaan kiinni siellä! 
|
Jaa juu niinpäs olikin, eli sittenhän se panssari toimii ihan "oikein" (vaikkei se silti ollutkaan
kostea. Ai miten niin saivartelua?

) No, katotaan nyt vielä kesämmällä, miten panssari toimii mudassa ja kivikossa. Veikkaan vaan, että rakenteluhimot yltyy ja iso panssari tulee jokatapauksessa...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
On teillä siellä suunnalla tiukkoja katsastajia! 
|
Juu. Paikan (Kantolan autokatsastus) omistaja/johtaja on Yksityisten Katsastusasemien Liiton hallituksen jäsen.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Jos haluat lisää vihjeitä shackle relocation boxeihin, niin kattopas sellainen kuin Eric's XJ, sillä on hyvät kuvat koko operaatiosta nettisivuilla (oiskohan ollut www.ericsxj.com) 
|
Ei siellä oikein ollu... Tuo aiemmin liittämäni linkki kuvasi minusta riittävän tarkasti palikat. Kävin jo ostamassa neljä neliöputken pätkää, joista pitäisi alkaa rälläkällä kaivamaan oikeita muotoja.