![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() laita vaan se arb eteen tai taakse ja hankit sen toisen arbin myöhemmin.kiinanlukoista tulee vain harmaitahiuksia.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Alussa oli kiinalaisten kanssa pientä säätöä, mutta kun vaihteli vähän paksummat tiivisteet, niin hyvin on pelanneet.
Itellä ainakin ihan hyviä kokemuksia kiinalukoista. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kiinanlukolla tulee ainaki tekniikka tutuksi kun purkaa ja kasailee sitä perää useamman kerran. Se ARB tulee kuitenki loppujen lopuksi halvemmaksi kun laskee kiinan lukon päälle muutaman kierroksen laakereita ja ehkä vielä välityksenki. En ainakaan käyttö/safari autoon laittas kun se kiinalaista kun se ei kestä kilometrejä. Osta eteen ARB ja jätä takaperä vielä auki kun ei sinne välttämättä tarvi ees lukkoa. Näin minä tekisin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Täysin OT mutta pakko...Palstan perusongelma tuli taas pintaan... alkuperäinen kysymys oli että käykö mikä noista kiinan lukoista ko kulkineeseen.. no tähän tietysti tulee vastauksia "vittu kinkit ei kestä"... "osta arb.." "kaverin kaverin sisäsiittoinen serkkukin sanoi että ei kestä..."
Ymmärtäisin nämä edellä kuvatut viestit jos ketjun aloittaja olisi kysynyt "ostanko arbin vai kinkin" ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun kerran offtopikiksi taas mennään niin ylläolevasta käy yhtä hyvin selväksi tuo ko. sopivuus... ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Löytyykö näistä enemmän negatiivista kuin positiivista kokemusta???Eikö noita Lipposen myymiä lukkoja ole kehuttukin...??
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
No ihan mielelläni mä luen kokeneempien kokemuksia kiinanlukoista. Parempi ne varotukset on kuulla näin ennenku mitään on ostettu. Myöhästä se sitte on ku paskat on jo housuissa.
Mä vaihdoin takaperän öljyt tässä ja sieltähän löyty ilmeisesti tehdasasenteinen Trak-Lok. Sillähän ei ilmeisesti tee juurikaan mitään, mutta kai se silti lienee tyhjää parempi. Aattelin nyt sit tehä etuperän ölyn vaihdon kans tässä lähipäivinä ja samalla tarkistaa splinejen lukumäärän, sekä perävälitykset. Onkos siihen touhuun olemassa joku hyvä sivusto rattaiden tunnistamiseksi, vai mitenkäs se menee käytännössä. Hampaathan sieltä on helppo laskea, vaan mistäs ne niitä vastaavat välitykset näkee? Joskohan nyt sitte vaan kannattais ostaa aito ARB eteen ja säästellä vielä tovi takaperän lukkoa varten... Olikos muuten Rytarin ajatuksella vaihtaa 29-splinen vetarit lukon ohelle jotain faktapohjaa? En vaan viittis korjata ehjää vaan koska joku sano että vois kannattaa. ![]() Onko ne 29-splinen vetarit kestävämpiä, vai mikäs siinä vois olla syynä? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toki kaipa siinäki joku raja menee, eli tyyliin 200 "hampainen" booritus 30mm akselilla ei varmaan enää kestävä oo ![]() |
![]() |
Luokat |
arb, jeeppi, lukot, tasauspyörästö, xj |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Tilausta ameeriiikasta | Holst | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.01.2011 12:10 |
tavaran tilausta jenkeistä | eyeless | Chit-Chat | 0 | 07.04.2010 23:06 |
Ostetaan Tilausta amerikasta? | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 17:41 |
Tilausta jenkeistä | toyman2005 | Linkit | 0 | 28.06.2009 06:00 |
LJ:n flippikeulan tilausta | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.10.2007 07:49 |