Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2011, 00:16
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

http://www.youtube.com/watch?v=qbRIpTUMNi0 hapansilakkaa!

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.03.2011, 00:31
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hmm, harvemmin on tullut pahaa ruokaa vastaan, mutta kaukoidässä ei kannata tilata pihviä, se tuli todettua. Varsinkaan jos satut olemaan saarella, missä ei pahemmin maataloutta harrasteta. En tähän päiväänkään mennessä tiedä mitä eläintä tuli syötyä, mutta kun otetaan huomioon että ainoat eläimet joita saarella näki olivat koiria
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.03.2011, 00:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

"Hapansilakka kiellettiin viime vuoden alussa Arlandan lentokentällä räjähdysvaaran takia" Hohoo. Olisko muuten rikos vailla vertaa kun avais täydessä lentokoneessa yms. ahtaassa tuubissa tollasen purkin. Ruuhkabussissa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.03.2011, 01:10
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kuvottavinta on piimä ja viili! Miksi pilaantunutta maitoa pitäisi nauttia?

Poikaystäväni maistatti minulla eilen omasta mielestään miellyttävää pöperöä, johon oli sekoitettu talkkunajauhoja, piimää ja sokeria. En ole hetkeen maistanut mitään yhtä kamalaa.

Pahuuden akseli: Anjovis, Sinihomejuusto.
Mämmiä tulee maistettua joka vuosi, mutta aina se maistuu yhtä paskalta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kokemuksia hyvää/pahaa sanottavaa freelanderista??? offisuikka Tekniikka & Jutustelu 5 04.06.2010 13:21
silmän ruokaa RJ70 Linkit 7 25.03.2007 17:17
Teinkö hyvää vai pahaa (Jeep) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 25.04.2006 21:43
maukasta ruokaa bono Jokes 0 23.07.2002 12:35
Ostitko ruokaa netistä MäIte Cooking & Food 0 23.03.2002 09:33


Sivu luotu: 15:27 (GMT +2).