![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Team Greenistä kuului aikaisemmin, että etuperä olisi mennyt. Siitä kun he 5 kilometrin päästä lähtivät tulemaan kului 2,5h maaliin saapumiseen. Oli kuulemma hivenen noloa, kun kävelijät ohittivat. Kuljettajan tunnelmat mielestäni aikahyvin tästä kuvasta selviävät ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pari kuvaa kilpailunjohtajan kamerasta.
Aamusella Lipposen jalanjäljissä yritti QKulkur pysyä, mutta meno oli vähintäänkin yhtä tukkosita kuin Lipposella. Tämä on vasta siirtymältä kohti vaikeiampia paikkoja. Timokaan ei sinne vaikeisiin paikkoihin asti päässyt. ![]() Ja vielä kerran laitetaan Pyykkipojan viimeistä matkaa. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Passissa oltiin ja pannukahvia keiteltiin niin että maha kurni muttei yhtäkään kilpailiaa nevan yli tullu, kiikareilla näky muutama mutta kuulemma pakin hajoominen haittaa menoa niin että lähtivät kotiin
![]() Musta tuntuu ettei koko kilapilua ollu edes FBI huijaus että sai miehet metsään moneksi viikonlopuksi hiiihtämään rasteja paikalleen.... ![]() PS: kahvi ja passiseura oli hyvää ja rangekin melkein myyty ![]()
__________________
Where lost, but thats the idea. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Metsässä on havaittu puunhalaajia. Onko tämä sellainen viherpiipertäjä?
![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Rumavuoren alue tuntuu olevan kohtuu vaativa aamusta alkaen, ekat sai vinssata alamäkeenkin ja kokoajan joku remontoi. Nyt p43 sai murroksen uusittua. Pimeys laskeutunut mutta superkuutamoa odotellaan, hyvät pistemäärät ja nyt avatut reitit saattaa houkutella kokeilemaan tuuria... Terveisin 6-alueen sheriffi T€€MU
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
KISOJEN YLIVOIMASESTI PARAS KUVA |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Team Timsec Racing team 1 kiittää ja kumartaa suuresti järjestäjiä hienoista reiteistä. Erityis ISOkiitos remonttihallien lainaajille ja muillekin!!
Kisa meni meidän osalta hienosti vaikka 9 h kameran mukaan tehtiin remontteja mutta ei luovutettu. Ensin meni etukardaanin putki poikki, vinssi peti kieroksi ja vinssi 7 eri osaan. Korjattiin, vielä yöllä takakardaani joke rikki--korjattin sekin. Tulihan tuosta tunnusta järjestäjien osalta ENITEN Remonttia mutta ei luovuteta.Sijoitus tähän nähden hieno kuudes sija modissa. Turvallisesti kotiuduttiin ja nyt unten maille. |
#8
|
|||
|
|||
![]() joo
se meni tällä kertaa näin kiitokset pohojanmaan porukoille (en muuten nähny yhtää painijoita tai pesäpalloilijoita koko reissun aikana...
![]() ![]() ensi kerralla paremmalla onnella nyt oli liian kiire.
__________________
askolan offroad ry |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Viellä oli vähän puhtia tallella:http://www.youtube.com/watch?v=D_t-tVP4zfI
Tähän se sitten loppu:http://www.youtube.com/watch?v=kP-kHRlYvjc Kiitokset viellä koko tiimille,kaikki sujui kyllä taas mallikkaasti.
__________________
Toyota BJ 40 Volvo C303 "mervo* Se puu joka ei "mervon" edessä taivu se katkeaa...... Mikkelin Offroad Club MOC |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Suuret kiitokset järjestäjille ja kanssakilpailijoille. Oli todella hieno kisa!!!
Tässä kertomusta meidän tiimin (Team Pro Estore Sulvo) seikkailuista. Aloitimme kisan menemällä alueelle 6 auraamaan uraa... Aurasimme alueen monien hikipisaroiden jälkeen läpi, muutama rasti jouduttiin jättää ottamatta pohjapanssarien puuttumiseen.. Kuutosalueelta pääsimme lähtemään joskus klo 14 jälkeen ja suuntasimme yleisöalueelle 7 . Kävimme siellä toteamassa tilanteen, ettei kannata lähteä auraamaan viereen uutta uraa, eikä jonottamaan... Sieltä siisi alueelle viis ja siinä pieni huoltotauko ennen alueelle menoa. No alueelle lähdettiin hyvännäköistä uraa pitkin... Aluksi näytti helpolle, mutta se ura päättyikin välittömästi ensimmäisen mutkan jälkeen.... Ei muuta, kuin pakilla tielle ja kohti uusia alueita. Seuraavana vuoroon alue 4. Taas näytti tilanne hyvälle, ja reitti hyvin tampatulle. No taas aloitusrasti ja joku toinen rasti ja ura loppui siihen!! Apparit olivat eka alueen jälkeen aikalailla kypsiä auraamaan uraa, joten suunnaksi otimme alueen 3. Alue 3 oli kovapisteinen alue, joka meni ajamalla läpi. Helposti tuli pisteet tältä alueelta. Seuraavaksi kakkos alue, joka meni myös ajamalla läpi hyvällä marssivauhdilla. kakkosesta ykköseen..... Ykkösalueelle oli tehty uriaa noin kymmenelle rastille... yksi rasti oli jäljellä niistä, joille oli jo ura olemassa, niin jakolaatikon kiinnitysrauta ratkesi kahtia. No sehän tarkoitti sitä, että oli lähdettävä alueen vieressä olevalle korjaamolle hitsaustöihin... Soitto kilpailutoimistoon ja lysyimme mahdollisuutta hitsata ko. osa.ö Kilpailun johtaja lupasi tulla paikalle... olihan halli hänen. Kilpailun johtaja saapui paikalle ja kädessä hänellä oli uusi jakolaatikon kiinnitysrauta!! No teimme kaupat osasta, ja ruuvasimme sen paikolleen ja matka jatkui taas... nyt oli vuorossa alue 14. Sieltä kävimme hakemassa helposti haettavat rastit, emme lähteneet nevalle... 14 alueen jälkeen oli vuorossa 13 alue, josta haimme kohtuu helposti rastit, joille oli valmiit urat... paljon oli rasteja, joille ei uraa ollut... seuraavaksi kävimme kääntymässä 12 alueen reunalla, mutta totesimme että odotellaan uria..... Nyt alkaa uni painaa päälle, joten tämä raportti jatkuu ehkä joskus myöhemmin tai sitte ei... ![]() Sijoitus oli proton 2. ja hävittiin voittajalle karvaasti 9 pistettä.. ![]() ![]() ![]() Erityiskiiitos vielä team Offivarusteelle siitä, että antoivat arvontavoiton vielä uudelleen arvontaan... Sieltähän se viimein nousi meidän tiimin nimi, ja saimme koitiin tuomiseksi vielä vinssinkin... ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Team maastonakki (Pulkkinen/salmiranta) kiittää järjestäjiä ja kanssakilpailijoita hienosta kisasta. Eipä ainakaan puuttunut haastetta tällä kertaa, sai testata vinssejä oikein kunnolla
![]() Heti alkuunsa oli pieniä tietoteknisiä ongelmia ( kiitos mylpylle atk avusta ![]() ![]() Vielä loppuun kiitos team sermaxille työkalujen lainasta, että saatiin kardaani nopsasti paikoilleen, kuramadoille tehostin öljystä ja tietenkin meidän omalle huollolle joka toimi loistavasti ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Team Maasturistit myös kiittää. Omasta puolesta, kiitos Simppa ja Eetza! Hyvin me vedettiin...ainakin vinssiapinat...mieleenpainuvin paikka oli yön kireinä pakkastunteina vaatteet päivän jäljiltä umpijäässä venäjämallista leveää kerran kelkalla ajettua keskellä suota olevaa baanaa pitkin puolelta toiselle vinssaten ja nihkeessä vinssipisteet... aluetta en tiedä mut lunta oli ja monta tuntia ja 500m myöhemmin perältä palkintona 1 piste!! Kivaa oli ja Eetzalta lisää mietteitä....
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
PowerTeam kiittää järjestäjiä sekä kanssakilpailijoita. Kanssakilpailijoita ilman oltaisiin jääty heti alkumetreillä (kolmas rasti) irronneen välikardaanimme kanssa metsään...eli kiitos työkalujen lainasta sekä hinauksesta korjaukseen kanssakilpailijoille! Sen verran siinä sitten aikaa kaikkineen tuhraantui, että auto oli kunnossa vasta viiden jälkeen illalla .. Kartta tuotti seuraavaksi ongelmia ja siten päädyimmekin suunnistamaan pelkän navigaattorin ja muiden kilpailijoiden valojen perässä... Eli ei mennyt oikein putkeen...mutta kivaa oli kuitenkin ja siipan kanssa ollaan edelleen puheväleissä
![]()
__________________
![]() ![]() PowerTeam |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Joo, kisa oli mielenkiintoinen ja hiukan erilainen kuin mitä on aijemmin tullut ajettua (tai siis kyydissä oltua). Lunta oli paljon ja kun reittejä ei ollut ajeltu juurikaan etukäteen niin aina jokun kisailijan tuli se tehdä niinkuin useampi sitä on jo kironnut. Ekalle rastialueelle kun mentiin niin hetki etittiin aloitus rastia jopa ihan käsi kepsin kanssa kun ei meinannut löytyä, se oli kuulemma sellaisessa paikassa ettei tuuli sitä vie eikä aijempi lumisadekkaan tilannetta helpottanut ![]() Kyseinen alue sitten skipattiin heti kättelyssä kun todettiin ettei viittis heti alottaa älyttömällä vinssaussessiolla kun alue oli kokonaan ajamatonta. Hetki toivottiin jotain isompi pyörastä hiukan reittiä availemaan ... turhaan. Viereisellä alueella sit saatiikin peli auki ja perinteisen reippaalla tahdilla ns. tahti kohdalleen kunnes mekaaninen vinssi antautu. Ilmeisesti jokin kardaanin ja ulosoton välistä (en muista tarkalleen), mutta muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin nosturille ja hitsaamaan. Siinä sitten menikin hetken aikaa kun oli saatu auto puuhasteltua takasin tielle ja sieltä korjaamolle ja remontit tehtyä. Sitten käytiin yleisö alueella temmeltämässä. Paikalle saavuttua ihmeteltiin että mitä täällä jonotetaan kun autoja oli kuin pienen talon porsaita. Kaikki vaan odotti että kuka lähtee avaamaan reittiä. Siinä hetken pohdinnan päätteeksi päätettiin ottaa piikki paikka ja survasta auto tieltä hakkuu aukealle ja kohti rasteja. Siihen sitten muodostu aika nopeasti semmoi possujuna että aina vinssattiin edellä ajavan puskurista. Kaikki muut ylimääräiset apparit oli valjastettu keulille ettimään meille kantoja josta vinssata. Välillä meinas turhauttaa kun lunta oli muniin asti ja kantojen ettiminen oli kuin neulaa heinäsuovasta. 3h, 200m, kolme rastia ja juuri korjattu mekaaninen vinssi mediumina stefat pellolle ampuneena, öljyt vaseliinilla korvattuna, päätettiin jättää muut kyseisen alueen rastit hakematta ja samaa reittiä takas ja muualle. Kiitokset kaikille puuhaan osallistuneille hyvästä yhteistyöstä alueella ![]() Seuraavat alueet menikin ihan kivasti suurinpiirtein samanlaisissa merkeissä eli välillä avattiin reittejä ja välillä päästiin ihan valmista jälkeä. Yöllä päätettiin jysäyttää alueelle mikä jokin matkaa näytti hyvältä ja täysin jopa ihan ajettavalta ilman vinssaamista, se oli jo edellä mainittu venäläis tyylinen todella leveä baana keskellä kitukasvusta suota. Olisi pitänyt tiedustella hiukan pitemmälle. Lopputulos siltä pätkältä oli se maksimi vinssi sessio rastille ja siitä sitten päätettiin kääntyä takaisin kun reitti vain paheni. Yö oli erikoinen, kun oli jotenkin todella kostee ilma ja samalla pakkanen. Tuntu että naamaan jäätyy kerros jäätä. Liinat ja Pasin vaatteet oli semmossia levyja tai puikkoja. Pitkän liinan laittamin auton sisään oli aina semmonen taittelu prosessi ![]() Pajero tuntu muuten toimivan hyvin. Ei voi kuin ihmetellä miten Simppa saa väännettyä tommossen lukottoman 35 sellassiin paikkoihin ilman vinssausta. Eräskin kivirasti missä otettiin jo takanaru valmiiksi että vinssataan loppumetri rastille, niin meni kuin pingispallo kivistä pomppien suoraan rastille.... en mä jaksa enempää kirjottaa... koitan laittaa muutaman rastikuvan illalla.... Kiitokset Simpalle ja Pasille, järkkäreille, kanssa kilpailijoille, Team Offivaruste (sähköistä), Rehtorille kyydeistä (hyvät kyydit olikin)... ja kaikille muille joita nyt en muistanut mainita... Nii anteeksi mahdolliset kirjotus virheet.. ei oikee jaksa keskittyy...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
No niin, mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa🤣 |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Näin ens kertalaisina oltiin niin sanotusti ottamassa oppia ko.touhusta ja ollaan 14 sijaan ihan tyytyväisiä, Tuossa sen verran kyllä innostuttiin hommasta että seuraavakin kisa kyllä ehdottomasti ajetaan (ns.koti konnuilla) Autoon on jo parannuksia roppakaupalla puntaroitu ja uskoisimpa että toukokuussa olem- me paremmissa asetelmissa. Vihroin ja viimein sitten koitti tuo lauantai aamu ja siinä periaatteessa ilman mitään se kummempia strategioita ajeltiin alueelle 8 ja poimittiin aloitus rasti nro 222, pari autoa oli uraa pitkin kiitänyt ennen meitä ja rastit oli meleko heleppo noukkia. Siitä sitten ensimmäisen alueen kahlattuamme läpi ajelimmekin kuortaneen nesteelle kaffelle, ajeltiin sitten yleisö rastille nro.7 missä nyt näytti just niin pahalta tilanne kuin tässä on moneen kertaan aikaisemmin mainittu, ajateltiin sitten vain kattella jotain muuta, ja muutahan löytyikin sitten Karankylän Mastomäestä ja napattiin aloitus rasti nro.146 ja ajettiin tuo helppo pätkä läpi keräten rastit sen jäläkeen maantien yli ja rasti nro.147 ja eikun kerättiin rastit. (tai oikeammin kaikki mitkä sai ilman taka vinssiä...) Ruuhkaa meinas olla alueen lopussa mutta sopu sijaa antaa....... Siinä välissä taisimma pitää pienen huili tauon vaihrettiin kuivaa päälle ja tarkastettiin auton kunto, autosta löytyi se ainoa vaurio mikä siihen tuli elikkäs oikean puolen vilkku/parkki lamppu oli lipsahtanut rautalanka kiinnikkeistään. Siitä sitten ajelimma rastille 479 ja sen jäljeen vinssi alkoikin laulamaan ja Mr maplehill juaksi erellä, no alue oli yksi heikoimpiamme ja tuloksena ainoastaan 3 kpl rastia plakkarissa. Närheissämme siitä lähdimme siinä sitten alueelle 1,2,3,4, ja napsittiin loput meille sopivat rastit ja todettiin että ollaan niin Ristuksen Puuruksissa että taidamme pistää pillit pussiin ja aloittaa kotimatkan etelä-suameen....... Kiitokset vielä kerran kilpailujen järjestäjille,, ja Kumarrukset meitä auttaneille/autetuille Korkiakoski/Ojanperän velijekset
__________________
No niin, mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa🤣 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
viidakon kutsu ehdoton K- 18 | psychobilly | Chit-Chat | 15 | 30.11.2007 01:55 |
FFRP: Kutsu | trulez | Roleplaying Games | 12 | 21.02.2003 00:03 |
Foorumipeli (liittyy FFRP: Kutsu) | Lars | Roleplaying Games | 6 | 28.01.2003 02:06 |
Kutsu Big Wheels -tapahtumaan | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:39 |
Kutsu Big Power Meetiin | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:32 |