Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2011, 13:44
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Tässä ei olekkaan viime aikoina ehtinyt juuri muuta tehdä, kuin haalia osia. Turbon rakentelu jatkuu aina kun vaan ehtii koululla tekee firraa. Olis jopa hitsaamista vaille vajaa valmis toi runko. Jännä nähdä mitä siitäkin tulee... =) Noh onneks ei ole penniäkään aihiossa kiinni, niin jää korkeintaan kokemus kouraan. Kuvassa olevan pultin lyhentelin jo sopivaks(tukkii alkuperäisen öljynpaluun => siirtyy pohjaan jossa se kuuluukin olla).



Jarruletkut saapui myös Englannista. Eikö olekkin kivanväriset? Kannatti odottaa 10 päivää noiden tekemistä. Seuraavaks oliskin tiedossa jarrujen täydellinen läpikäynti ja noiden asennus paikalleen. Jos vaikka hieman poljintuntuma jäykistyis, kun poistuu 2,5m kulahtanutta kumiletkua jarrulinjoista... =)

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	ahdistin.jpg‎
Views:	9951
Size:	55,1 Kt
ID:	17764   Click image for larger version

Name:	letkut.jpg‎
Views:	10083
Size:	98,7 Kt
ID:	17765  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2011, 17:02
pecu:n Avatar
pecu pecu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.08
Sijainti: rovaniemi
Viestit: 196
Perusasetus

tosta öljynpaluun muutoksesta,itse kokeilin t5portterin ahdinta tohon omaan läjään ja siin oli kans samassa laipassa öljyntulo ja paluu ja muutin sen paluun alapuolelle niin eipä kestäny laakerit turbossa kovin kauaa ja kun asiaa tutkailin en muuta selitystä löytäny ku et se öljy ei sen muutoksen johdosta oikein siellä kiertänyt..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2011, 19:41
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Sinällänsä jännä juttu toi et ei öljy muka kiertäis. Tohon alkuperäiselle laipalle tuleva öljylinjahan tulee suoraan tulpatulta normaalilta öljynpaluun liittimeltä. Ei luulis ton operaation ainakaan huonontavan öljynkiertoa, kun öljyn ei tarvitse nousta 45 asteen kulmassa takas moottorille. Menikö laakerointi ihan tuhannen paskaks? Kuinka kauan laakerit kesti?

Vielä olis tietty mahdollisuus vaihtaa ahdinta. Mistä sitä pierasis sopivan 200hv tosta 617sta ulosantavan turbon? Mielellään VNT niin pääsee semmostakin "uutuutta"(ainakin itselle) pajoittamaan. Oliskin niin rahoissaan, että voisi kävellä turbokaupan tiskille ja katsoa katalogista juuri sopivan ahtimen omaan käyttöön, niin ei tarvis arpoa kaiken maailman purkuautoista revityillä ahtimilla... =)

Ainakin tuo mun GTB1749V on ihan liukulaakeroitua mallia. Ainut mikä tulee mieleen ton öljynkierron kanssa on semmonen messinkinen levy, joka sopii vaan yksinpäin ja se ilmeisesti voi vaikuttaa öljyn kulkemiseen ahtimen rungossa.

Viimeksi muokannut tatsga : 19.03.2011 19:43
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.03.2011, 09:32
pecu:n Avatar
pecu pecu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.08
Sijainti: rovaniemi
Viestit: 196
Perusasetus

no joo saattohan siinä mulla sattua joku muukin kämmi! mulla vaan tuli mieleen et se laskis öljyn suoraan vaan läpi ton muutoksen johdosta.ja kesti noin kilometrin verran, jumalaton sirinä ja siipiä ku heilutteli sen jälkeen niin ei varmaan laakereista enää mtään jäljellä siihen malliin heilu joka suuntaan en kuitenkaan jaksanu purkaa ahdinta ja tutkia vaurioita sen kummemmin!170heppasen turbo gt20ja loppunumeroita en jaksa muistaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.03.2011, 13:56
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

GT2052V näyttäis olevan aika passelinkokoinen ahdin mun tarpeisiin. Löysin ainakin yhden myynnissä kohtuuhintaan, BMW 525d:stä 161hv alkuperäistehoilla. Audilta tuota näytti löytyvän myös 150/180hv versioina. Nopealla etsinnällä en löytänyt tollaista 180hv versiota myynnissä.

Jos nyt päädyn laittamaan tuon 1749sin meseen, niin pitää kyllä hieman testailla öljynvirtaamista ennen kuin ahdin on moottorissa kiinni... =)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2011, 14:19
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Itellä on ollu tommonen gt20vnt.. Hyvä turbo johonki pikkusen vajaa 200 tehoille vielä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.02.2012, 12:07
Suikkanen Suikkanen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.11
Sijainti: Häme
Viestit: 33
Perusasetus

Mistä liikkeestä ja mihin hintaan nuo teräspunosletkut tuli?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.02.2012, 13:02
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Teräspunosletkut tuli Englannin Ebayn(co.uk) kautta 88e:llä posteineen. En muista nyt mikä firma toimitti, mutta "w460 goodridge" haulla varmasti löytyy. Ei ollut pahanhintaiset ku Motonetis kumiset 150e yhteensä. Nois kesti viel viikko ylimäärästä ku halusin punasilla kuorilla... =)
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY: Oranssi Toyota BJ 5.0 V8 TH400 38.5" Joukka O/M/V Ajoneuvot 18 23.02.2008 01:25
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up hena O/M/V Ajoneuvot 1 14.02.2008 19:56
M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: Joukka O/M/V Ajoneuvot 6 11.12.2007 13:01
Kenen oranssi 4x4x4??? Jare Tekniikka & Jutustelu 9 23.06.2006 15:06
Oranssi Blazeri Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 17.07.2004 20:13


Sivu luotu: 20:08 (GMT +2).