Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 19.03.2011, 00:48
Mattius:n Avatar
Mattius Mattius ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 26.02.11
Sijainti: Suomi, Finland
Perusasetus

Totuus on tarua ihmeellisempi,

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Jos jää metässä kiinni johonki, kannattaa mieluummin huudella oravia työntämään ja mäyriä kaivamaan lisää maata pyörien alle. Ne nimittäin on todellisia olentoja ja ne saattaa jopa tulla, toisin ku mielikuvituksen keksimät haamut.
Terve,

en voi ihan kaikkia argumenttejä nyt käyttää, mutta oletko koskaan ihmetellyt elävän ja kuolleen fyysistä eroa? He siis painavat lähes saman verran, mutta toinen käy duunissa ja hoitaa lapsiaan ja voimoaan, mutta toinen ei tee mitään. Kummassakaan ei näy mitattavissa olevaa eroa "tieteellisesti", joten ei heissä kai eroa olekaan, vai mitäpä "uskot"?

Sinä olet minulle rakas, kuten kaikki, jossa henki on. Tai "Ei ole minulle mieleen, että syntinen hukkuu, vaan tekee parannuksen, ja saa elää" : Jumala, Vanha Testamentti.

Katsos kun on tosi vaikea selittää sitä, että antaisin kaiken mitä minulla on, että sinä saisit tuntea Totuuden ja iloita, tai että en pahastu sinun epäuskostasi, sillä et muusta tiedä.

Jos autoni sutisi paikoillaan ja pyytäisin sinut ajamaan taakseni minua irroittamaan, vaikka oma pitosi katoaisi samalla, niin enkö pettäisi sinut?

Kysymys on vaan ihan muusta.

Vanha 19.03.2011, 16:48
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mattius Näytä viesti
Terve,

en voi ihan kaikkia argumenttejä nyt käyttää, mutta oletko koskaan ihmetellyt elävän ja kuolleen fyysistä eroa? He siis painavat lähes saman verran, mutta toinen käy duunissa ja hoitaa lapsiaan ja voimoaan, mutta toinen ei tee mitään. Kummassakaan ei näy mitattavissa olevaa eroa "tieteellisesti", joten ei heissä kai eroa olekaan, vai mitäpä "uskot"?
Mahtasko elävät hengittää, verikiertää ja kehon lämpötilakin lienee eri kuin kuolleilla, liekkö kuinka tieteellisiä määreitä sitten. Itelle ihan sama mihin kukakin uskoo tai on uskomatta kunhan elää itse uskonsa kanssa uskonsa mukaisesti eikä tule muita sen varjolla neuvomaan tai tuomitsemaan. Ja uskon itekkin että ikkunasta näkyy pihalle vaikkei sitä minulle vielä kukaan ole todistanut. Toisaalta pulmatilanteissa useimmiten tulee huudettua lähinnä alakertaa apuun joten hiilenmättö kutsuu kun täältä lähdetään, toisaalta jälleensyntyminen esim koiraksi on myöskin mahdollista, ihmiseksi syntyminen on onnekasta koska silloin voi teoillaan vaikuttaa seuraavaan inkarnatioon.
Vanha 19.03.2011, 19:39
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mattius Näytä viesti
Terve,

Sinä olet minulle rakas, kuten kaikki, jossa henki on. Tai "Ei ole minulle mieleen, että syntinen hukkuu, vaan tekee parannuksen, ja saa elää" : Jumala, Vanha Testamentti.

Katsos kun on tosi vaikea selittää sitä, että antaisin kaiken mitä minulla on, että sinä saisit tuntea Totuuden ja iloita, tai että en pahastu sinun epäuskostasi, sillä et muusta tiedä.

Jos autoni sutisi paikoillaan ja pyytäisin sinut ajamaan taakseni minua irroittamaan, vaikka oma pitosi katoaisi samalla, niin enkö pettäisi sinut?

Kysymys on vaan ihan muusta.
eikö esim. sydämen syke ole tieteellisesti mitattava ero kuolleen ja elävän välillä? ruumis on kylmä, ja mätänee pois. (eukko kyllä väittää että mäkin välillä mätänen, johtuu kyllä puhtaasti suolikaasuista.) mutta kukin uskoo mihin lystää, mä uskon että parrakas mies tuo porolla lahjoja kerran vuodessa.
Vanha 19.03.2011, 19:53
Veteraani++

Perusasetus

Ainut syy kuulua kirkkoon on paikallinen kirkkoherra jolla hiukka omanlaiset käsitykset esim naispapeista ja vaikka usko johonkin korkeampaan voimaan onkin en ole raamattua pystynyt lukemaan läpi vaikka halu olisi, pohjautuuhan koko länsimainen moraali ja etiikka sen opetuksiin. esimerkkejä "pikku" ristiriitaisuuksista:
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/krit...ttu/raam1.html
http://www.netikka.net/mpeltonen/kain.htm
Aatamikin kuoli vaatimattomassa 930 vuoden iässä :-), taitaa olla vanhempi kuin mustanaamio ??
Vanha 19.03.2011, 21:08
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Perusasetus

uskokaa ny hyvät ihmiset et tuo raamattu on vaa joitteki ruohoa aikanaa pössyttelevien teinien tekosia.. perkele maailman paras jäynä

voisin kirjotella lisää totuuksia mut tulee jollekki viel paha mieli..

"Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin."

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vanha 19.03.2011, 21:22
Veteraani++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
uskokaa ny hyvät ihmiset et tuo raamattu on vaa joitteki ruohoa aikanaa pössyttelevien teinien tekosia.. perkele maailman paras jäynä

voisin kirjotella lisää totuuksia mut tulee jollekki viel paha mieli..

"Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin."
Älähä ny kuule rukoilet koko yän ni huomen o valmiit vanteet oottamassa
Vanha 19.03.2011, 21:50
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Thumbs up

nyt hei kaikki kattokaa tän linkin takaa löytyvät kuvat.. Jesuzz WTF !

http://thecynicsmessageboard.yuku.co.../Jesus?page=10

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vanha 20.03.2011, 00:36
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
Just. Kyllä mä uskon että Raamattu on kannesta kanteen totta. Ihmisethän sen on aikanaan kirjoittaneet, mutta ei niitä juttuja oo kyllä mistään ruohonpolttamisen sivutuotteena sinne kirjoteltu! Niin monta asiaa esim. Ilmestyskirjasta on ihan konkreettisella tasolla käynyt toteen ja tulee vielä käymään.

Näin ollen uskon myös että on Jumala ja sen poika Jeesus ja toisella puolella itse Saatana ja sitä myötä myöskin ihmisen loppusijoituspisteinä taivas tai helvetti. Usko tai uskomattomuus on jokaisen henkkoht asia, eikä sitä tartte välttämättä kellee huudella. Ja voi hyvin silti olla että joku kaunis päivä vielä eroan kirkosta, ei oikein nämä Marja-Siskot ja muut homojen vihkijät enää alkuperäistä kirkon etiikkaa edusta.
Ei se kirkko tai uskonto pelasta vaan oma usko.
Vanha 20.03.2011, 01:05
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Just. Kyllä mä uskon että Raamattu on kannesta kanteen totta. Ihmisethän sen on aikanaan kirjoittaneet, mutta ei niitä juttuja oo kyllä mistään ruohonpolttamisen sivutuotteena sinne kirjoteltu! Niin monta asiaa esim. Ilmestyskirjasta on ihan konkreettisella tasolla käynyt toteen ja tulee vielä käymään.
Jonkun totuus ainakin, kaikkia evankeliumeitahan ei ole hyväksytty kaanoniin.

Copypastea niistä näkökulmista millä saadaan lopputulos näyttämään hyvältä? Jotkut tahot on päättänyt, että mihin tietoihin kristityn on hyvä uskonsa/epäuskonsa pohjata.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ei se kirkko tai uskonto pelasta vaan oma usko.
Tuon allekirjoitan täysin.
Vanha 23.03.2011, 01:45
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Eiköhän jokainen saa uskoa mihin haluaa, suht lapsellista käytöstä monella täällä.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MITÄ MIES EI KOSKAAN SAISI SANOA MäIte Jokes 2 05.04.2011 16:21
taas patrooli rojektia, eikö nää lopu koskaan? jv Maasturiprojektit 131 16.08.2007 18:13
Onko kukaan koskaan miettinyt? HEKULIINI Chit-Chat 11 17.03.2005 17:58
Oletko koskaan ajatellut hankkia ajokoiraa ? RonJeremy Bullshit 4 29.07.2003 10:03
Näitä et kuule koskaan vaimosi suusta tuska This And That 0 05.04.2002 21:38

Sivu luotu: 16:41 (GMT +2).