![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Noniin taas on räpelletty. Kontissa on nyt nukkuma taso. vanerin tuonne saaminen oli aika moine temppu vähän niiku olis yrittänyt survoa sitä laivaa sinne pullon sisälle... noh nyt se on siellä ja pitää vain alkaa kiinnittämään se ajan kanssa sinne... etu reunään täytyy laitta tuki ja taakse kiinnittää se tavara boxin päälle... Jos tää minun kötöstys herättää ajatuksia tai jotain tulee mieleen mitä en ole ottanut huomioon niin saa sanoa !!!
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Toivottavasti laatikon sovitus ei ole liian tiukka, tuppaa se lastulevy turpoomaan huomattavasti saatuaan kosteutta.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvä havainto pitää vaihtaa tuo lastulevy pois ja tilalle tuota paksumpaa viiravaneria. enpä hoksinut ajatella tuota, mukavampi tässä vaiheessa vaihtaa ku se vielä tulee ulos tuolta...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joulu on tullut hieman aikaisin tänä vuonna mutta kun sen nyt aloitaa niin kerkeää juhlia pitkään...
Kilttinä on oltu kun pakettikin on saatu...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pitääpä tänä iltasella ottaa Qsoja, kun tuun Pyssykylän nurkille.. Ihan hienon näköinen pakettihan tuosta tulee.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
No niin taas on sädetty ja sössitty, ruuvattu ja ryssitty, revitty ja rikottu...
Syöttö pumpun anatomiaa ja hengen elämään on tullu perehdyttyä yrityksen ja erehdyksen kautta mutta tärkeintä kuitenkin onnistuttua ja jopa luulen nyt tietäväni siitä jotain... Kaikkihan alkoi siitä kun rupesin tyhjäkäyntiä säätämään ja jostain täältä palstalta virheellisten tietojen ja kuvien perusteella ruuvasin "ahdotonta syöttöä" noh. siinähän kävi sitten niin että kun sain oikeat ohjeet kouraan niin olin ruuvannut tyhjäkäynti kyllä mutta kun siinä ohjeessa käskettiin myös vähän hipelöidä sitä "ahdotonta syöttöä" niin olin ruuvannut ahdon alaista syöttöä ja se mitä käskettiin ruuvata oli oikeasti tämä savutuksen esto, jota välttämättä ei olisi edes tarvinut rukata... Sitten kun syötöt oli taas kohdallaan alkoi mieltä painaa tuo vajaa toiminen kytkin joka ei irrottanu kunnolla joka johtu melkeen jumissa olevasta silimälaakerista ja se rapa kytkin luisti tiukan paikan tullen. Siinä se on se möhkäle joka painaa muten pirusti... On muuten hankala homma tuo vaihe keppi ku sitä ei saanu irti, piti kallistella että sai runkopalkin ali... (Liian matala auto) Pesu tekee ihmeitä ja on paljon mukavampi laittaa takas ku ei ole suu ja silmät täynnä kökkö kimpaleita... Siinä on uusi TOYOTA:n kytkin. astelma ja levy oli aika helppo kesittää ilman irto akselia kun klappia levyllä asetelman sisässä oli hyvin vähän. tarkalla silmällä ja parilla kulta lonkulla se oli 100% keskellä... Tämän levyn laiton jälkeen tuomari puhalsi pelin poikki ku asentaja otti liikaa lukua ku konttas auton alle... asentaja toimitettiin pikaiseen hoitoon ja hänelletarjoiltiin useta virvoke juomia piristymiseen... Seuraavana päivänä kun oltiin piristytty taas tarpeeksi alettiin nostaa laatikkoa paikalleen ja saatiinkin se sinne niin että viimeisiä pultteja väänneltiin paikalleen niin ekös se startin pultti päättänyt sanoa naps... niin mukavasti että ei muutakun laatikko lattialle ja irrottamaan.. mutta olihan se helppoa kun oli hyvin harjoteltu PERKELE.... sitten se takaisin laitto kävikin sukkelaan ja mutkitta...
__________________
! Because earth aint not flat ! |