Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.03.2011, 05:34
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Kuortane Lapua Alajärvi nuitten kuntien alueilla ajopaikat sijaitsee.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.03.2011, 20:04
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Ei täs oo T€€MU mitään hätää kun Esa huomas että peräremontti meni pieleen kun otettiin murikka
varaosaautosta johon ympättiin arbbi vanhasta perästä.... ja kumpikaan ei tarkastanu
varaosaperän välitystä, eli päin persettä meni. Torstaina pitäis tulla Juuasta uus välitys.

Jos ei tu, niin lähdöstä kurvataan sivuun ja käydään nyysimässä Ypyrin ylittäjien suskasta
perä lainaan kun te ette vissiin osallistu
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.03.2011, 20:29
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Pitääks siirtolaput(punatarrat) olla jo voimassa perjantaina katsastuksessa, vai riittääkö jotta ovat LA-SU????
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.03.2011, 20:46
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Pitääks siirtolaput(punatarrat) olla jo voimassa perjantaina katsastuksessa, vai riittääkö jotta ovat LA-SU????
Periaatteessa pitäis olla myös perjantaina traileriparkki 4 km päässä tai sitten NS:ssän tien päähän jos tiputtaa auton niin ...... 100m niin on pihassa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.03.2011, 20:49
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Ei täs oo T€€MU mitään hätää kun Esa huomas että peräremontti meni pieleen kun otettiin murikka
varaosaautosta johon ympättiin arbbi vanhasta perästä.... ja kumpikaan ei tarkastanu
varaosaperän välitystä, eli päin persettä meni. Torstaina pitäis tulla Juuasta uus välitys.

Jos ei tu, niin lähdöstä kurvataan sivuun ja käydään nyysimässä Ypyrin ylittäjien suskasta
perä lainaan kun te ette vissiin osallistu
Haa haa siinä on sähkölukot saa panjoakin sitten muokata.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.03.2011, 12:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Question

Onkos ajoalueilla makkaranmyyntiä/paistopaikkoja tai muita ruokintapisteitä? Pääseekö hlöautolla kuinka lähelle ajopaikkoja?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.03.2011, 13:19
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Onkos ajoalueilla makkaranmyyntiä/paistopaikkoja tai muita ruokintapisteitä? Pääseekö hlöautolla kuinka lähelle ajopaikkoja?
Kahella alueella on kanttiini toimintaa ja autolla perille asti. Yleisökartasta löytyy muutama muukin alue mihin pääsee melkein aloitusrastille. Makkaranpaisto paikkoja on joka alueella.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.03.2011, 14:19
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Jaahas pitääkin saapua kisoihin (tyhjän)toimittajan virassa

Viimeksi muokannut mikjus : 16.03.2011 15:05
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.03.2011, 18:30
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Olikos niistä paidoista sellaasta kokoa joka sopii ihmiselle? Äksiä pitääs olla ainakin kaksi ja perässä ällä.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.03.2011, 11:11
Tove Tove ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 26.07.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 50
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Jaahas pitääkin saapua kisoihin (tyhjän)toimittajan virassa

Sori, toi on ehkä vähän mun syytä.....
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
viidakon kutsu ehdoton K- 18 psychobilly Chit-Chat 15 30.11.2007 01:55
FFRP: Kutsu trulez Roleplaying Games 12 21.02.2003 00:03
Foorumipeli (liittyy FFRP: Kutsu) Lars Roleplaying Games 6 28.01.2003 02:06
Kutsu Big Wheels -tapahtumaan tuuli Yleiset 0 23.06.2002 17:39
Kutsu Big Power Meetiin tuuli Yleiset 0 23.06.2002 17:32


Sivu luotu: 06:27 (GMT +2).