Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2011, 20:59
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus


sopat tuli syötyä ja taistelut taisteltua...
muuta ei tarttunut videolle kun tuli löydettyä niin hyvä kuljetuspalvelu vihreän MRAP fordin lavalta, sillä kun ei jäänyt kiinni mihinkään...no okei, alamäkeen yhde...par..muuta.. monta kertaa, mutta onneks oli niin hyvä takavinssi että päästiin aina pois.

ai nii, jumitin mä käyttökotteronkin siellä crossiradan takana, toimin vinssiankkurina ja kaikkee mutta ei siitä sen enempää

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2011, 21:02
jukjamse:n Avatar
jukjamse jukjamse ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.07.09
Sijainti: Helsinki, Myllypuro
Viestit: 276
Perusasetus

Kiitoksia vaan täältäkin. Ensikosketus lumeen ja sen kyllä huomasi, tartti jopa alamäkeen vinssata
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.03.2011, 21:17
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus
























Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.03.2011, 21:43
MIKKO N.:n Avatar
MIKKO N. MIKKO N. ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: PIRKKALA
Viestit: 41
Perusasetus

Tosi hyvä meininki ja kiitos vakioletkan vetäjälle ja muillekkin porukassa olleille.Oli jonkin verran ongelmaa nissanin kanssa. Käynti ongelmaa ekan sadan metrin jälkeen mut päästiin kuitenkin ajaan ja vinssaan ihan perkuleesti.Loppulta se sit hajos ei muutakun lavetille ja kotio mut oli kyllä TODELLA HYVÄ PÄIVÄ kiitos..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2011, 22:39
Jorske Jorske ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.01.10
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 63
Perusasetus

Jee jee


Hauskaa oli ja jumissa oltiin eka reissu kun meidän poppoolta ei hajonnut mitää eikä tullut suurempia ongelmia. Ryhmä henki oli taas kohdallaan ja kaikki päästiin pois....
P.S missä oli piippu jäätiin vähän kaipaamaan laihdutus vinkkejä....

Terv Pinppimagneetti ja hilux
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.03.2011, 22:42
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

isot kiitokset myös täältä blazerin polkijalta! liposaa oli mut onneks vinssaajia oli lähettyvillä aina tarpeen tullen (taas vaihteeks)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.03.2011, 23:10
uazman uazman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.03.04
Sijainti: tampester
Viestit: 268
Talking

nonnii..selvittinhän sieltä viimmeisetkin korpisoturit.........

juu järjestäjien puolelta SUURI KIITOS kaikille meitin talkoolaisille ja tottakai myöskin osallistujille.!!!!

tämä talvisota oli jopa oikeeta historic sotaa lumisempi, pakkasta ei ihan taasen niin paljon kuin silloin ennen..........romuakin tuli kuin raatteen tiellä konsanaan(vaikkei siellä tojon murroksista mitään tiedettykään...yms)...ja kaatuneiltakaan ei vältytty..!!

mönkijöilläkin saatiin jopa takalenkkikin auki............ei ollu ees vaikeeta, pientä jumppaa vaan josta tietää vain asianomaiset..vink.. heh
ja siin sit vielä illan pimettyä herkuteltiin hieman ja hups ...iso tuplacana kiepsahti ympäri mukavaan kalliorinteeseen..........no raatoja ei tullut onneksi sillä kertaa, vinssillä pystyyn ja alue läpi todeten viimeistenkin poistuneen välirauhan suuntaan.

toivottavasti kaikilla oli jälleen mukavaa ja vielä kerran kiitos kaikille

pajatonttu

ps. sammuteltiin siellä viä oikee iso rengaskin nuotiopaikalla ennen poistumista.....oli mokoma syttyny palaan ...höh
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.03.2011, 00:34
Kratz Kratz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 477
Perusasetus

http://kratz.kuvat.fi/kuvat/mmc+talvisota+12.3-11/

tuolta löytyy pari kuvatusta. täytyy myöhemmin laittaa viellä linkki videoihin kunhan saan ladattua ensin.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.03.2011, 11:38
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uazman Näytä viesti
ps. sammuteltiin siellä viä oikee iso rengaskin nuotiopaikalla ennen poistumista.....oli mokoma syttyny palaan ...höh
Eikä mitenkään yllättävää mun mielestä. Kyllä siinä rengas käry jo haiskahti ku ite tulilta lähin.

Mitään näkyvää ei vielä tuolloin ollut.

Olihan hauska päivä. Jumissa oltiin moneen kertaan ja pääsääntösesti alamäissä. Pikkasen jäi ilta kesken kun autokunnan muilla jäsenillä oli kiire saunoon ja olutta juomaan. Ois voinu vielä iltayösafarointia harrastaa.
Perinteisen vähän tuli kuvia otettua, mutta tässä ny muutamia.

Patrollin kääntämis operaatio muuttuu HJin irrotus operaatioks.

Just ennen kuvan ottoa sisärengas pelastaa renkaan tippumisen vanteelta. Kuvan oton jälkeen rapsahtaa kuskin puolen murros. Sen jälkeen vielä jotain muuta etupäästä (toinen murros?). Muutaman tunnin päästä näky HJ taas urilla, joten normi huoltoja.

Sama paikka erikulmasta kuvattuna eri autoilla.

Vitara nyhtää Patrollin perää sivuun, jotta Patrolli pääsis puiden välistä.

Bronco samaisessa ahtaassa raossa.


Ahtaaseen rakoon tulo reitti.

Ahdashan puiden väli oli vaan isommille autoille, niinkuin aina.

Letkaa hernekeitolle tulossa.



Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.03.2011, 12:34
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Kiitokset järjestäjille sopan keittäjille apparille ja valkosen BJ:n perässä tulleelle safari ryhmälle mukavasta päivästä. Päästiin kohtuu mukavasti ajaan ja vinssaan ku kaikki oli rakennellu autonsa jo tallilla.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 13.03.2011, 07:27
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus



Jonkin verran tuli kuvattua.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 13.03.2011, 09:47
Girlpower:n Avatar
Girlpower Girlpower ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.09
Sijainti: Saaaastamala
Viestit: 60
Perusasetus

Myös Powerin tiimi kiittää järjestäjiä ajopäivästä Kiva keli, hyvä soppa ja supertroopperkin toimi jälleen luotettavasti, mitä nyt pohjan kautta meinas matkatavarat jäädä kyytistä pois
__________________
Ja taas sitä mennään
PowerTeam
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 13.03.2011, 10:05
hoojii:n Avatar
hoojii hoojii ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Härkälä, Finland.
Viestit: 2.612
Wink

mukavan näköistä touhua


ompa mukava nähdä EX-porttaali Hiluxiani työn touhussa.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 13.03.2011, 10:50
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 982
Perusasetus

Kiitoksia järjestäjille jälleen kerran ja Uazmanille? letkan vetämisestä, mukavaa oli.
Ensi talvena viimeistään taas.
Muutamia kuvia profiilissa --> http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3786
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vappu safari venäjä 2011 hj Tapahtumat 81 16.10.2011 22:09
MMC Talvisota Safari 13 . 3 - 2010 Tractor Pover lehti ilmestynyt! TOHJ61 Tapahtumat 104 29.04.2010 13:04
MMC:n Talvisota -07 - 17.3 Kuvia TOHJ61 Tapahtumat 76 15.04.2007 11:20
Talvisota Safari 4.2.2006 MMC_Tero Tapahtumat 97 21.02.2006 22:37
"TALVISOTA"Safari Nokialla 26.3.2005 MMC_Tero Tapahtumat 40 31.03.2005 05:32


Sivu luotu: 22:01 (GMT +2).