Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 11.03.2011, 23:48
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kunnon baariin lähtö musaiikkia

http://www.youtube.com/watch?v=JatvIj52L3E < ekaks hed:iä

sit zombien veijoa: http://www.youtube.com/watch?v=uHBtpqbOKXk

vähä lemin peruna viljeliöitä: http://www.youtube.com/watch?v=UTsGFIG2USA

ja viimesenä ja vähäisimpänä ameriikan klamydia eli vanhat ukot mitkä yrittää olla 16v :NoFX - "Seeing Double at The Triple Rock" http://www.youtube.com/watch?v=XE190Dt95Hs

ja emmie eeas oo lähös paarii. hallitukselta kielteinen päätös....
jaahaas meillä kävi samoin.... onkohan ne lukeneet näitä meidän juttuja
Nyt soi ¨Illan varjoon tummuvaan, myötäkaipuun..¨
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
 

Luokat
musiikki


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Musiikkia videoon james_III Chit-Chat 17 29.06.2007 10:07
musiikkia PeteTurku Linkit 2 10.06.2006 20:14
Musiikkia yli metelin Tekniikka & Jutustelu 13 12.11.2004 20:46
Onko rengasasetukset muuttunu viimeaikoina? Kovakalu69 Tekniikka & Jutustelu 9 05.07.2004 23:25


Sivu luotu: 03:08 (GMT +2).