![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuli hinailtua täysperää taas traktorilla...... GT-kartat olivat opastaneet kuskin väärälle tielle, Tuohon joen toiselle puolelle kun oli matkalla ![]() Tie on lossin poistuttua umpikuja. Eihän se tällä kelillä oikein kääntynyt todella tiukkaa käännöstä pihan kautta takas tielle. Mukavastihan tuo perässä tuli....... Kuski sitten kertoi vasta hinauksen jälkeen että kuin paljon on painoa.... 22 tonnia apulantaa + kärryn paino.
|
|
|
|||
|
|||
Kävin
hakemassa pojan lomalle intistä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään kolvasin pojan radio-ohjattavan rekan radiolähettimen kuntoon ja eilen piti siirtää tyttären nukkekodissa sisäseinän paikkaa
Onneks vaimolla ei ole yhtä villiä tuo sisustamisen tarve
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
|
|
||||
|
||||
|
Pelastin yhden tyttelin raiskaukselta...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Tuo oli vuoden paras työ, itse vetasin Jeepillä naapurin auton hangesta pois ja sain irtopisteet siitä ja halauksen naapurin emännältä.
|
||||
|
||||
|
Joo, on noi ryssät kummallisia kunneivat tajua jos tyttö sanoo ei...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Tarkoittaakohan se ei suomeksi sitten ryssille että Pane ihmeessä heti tässä ja nyt
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Päivän hyvä työ | Ex_inkkari | Chit-Chat | 20 | 05.04.2013 00:06 |
| Päivän piriste | Jukkapoika | Chit-Chat | 0 | 09.09.2006 20:25 |
| Päivän kyssäri | SoSo | Chit-Chat | 8 | 19.01.2006 18:02 |
| ElämänPeluri alottaa mun päivän? | Laskos | Rakas Päiväkirja | 10 | 16.03.2005 12:04 |
| Päivän Seksikysymys! | Hannu | Bees & Honey | 0 | 20.02.2002 13:34 |