![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Näyttää hyvälle!! Vielä viikko ootella....
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
hyvä,hyvä Poikait oli löytäny seudun ainoan mäenkin.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ei täs kylläkään tarvi sohvalla istuu odottelemassa
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
No jos yhen illan uhrais, ja huoltas etu vinssin... ![]()
|
|
#5
|
||||
|
||||
rastienviennistä
toivottavasti rastipisteet on kohillaan et ei tullu turha hiihtoreissu.?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
Lumikengilläkin pärjää oikein hyvin
Hankkikaa lumikengät nii ei tartte anopinkuljetuslaatikkoa ku mahtuu takaluukkuunkin.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin...
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Olemme tulossa katsomaan kilpailua. Onko kilpailussa ns. yleisörasteja?
|
|
#11
|
||||
|
||||
Karttoja
Nolo kysymys, mutta oisko jollakulla karttoja kisaan? Olin ihan 100% varma että mulla löytyy koneelta kartat mut loppuu just Ähtärin kohalle. Ei sinälään mikään paha homma mut lupasin karttoja kaverille joka on tulossa kilpaileen, itse en ole tulossa. Eli jos joku vois auttaa miestä hädässä ja laittaa vaikka mulle privaan yhteystietoja keneltä vois karttoja saadan. Rodeolle karttoja on hakusessa.
-Arto K- |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Noh, noh... Sitä lunta on kuitenkin vielä sen verran, että tarvitsen sen sulan päähän jos miusta meinaa näköhavaintoja saada.
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Vehkeet melkeen iskussa, viikonlopulla jo melkein löydettiin jotain osiakin tuohon kilpuriin...
![]() |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta eipähän tartte takaluukkuun kuin kaksi askelmaa ,ja pygmikin pääsee kyytiin. |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Joo, en sano mitään
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| viidakon kutsu ehdoton K- 18 | psychobilly | Chit-Chat | 15 | 30.11.2007 01:55 |
| FFRP: Kutsu | trulez | Roleplaying Games | 12 | 21.02.2003 00:03 |
| Foorumipeli (liittyy FFRP: Kutsu) | Lars | Roleplaying Games | 6 | 28.01.2003 02:06 |
| Kutsu Big Wheels -tapahtumaan | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:39 |
| Kutsu Big Power Meetiin | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:32 |